חצי חצי – ניצחון לכל הצדדים או שיוויון בדרך למאבק הבא? הרב וייצמן יישאר בתפקידו בצביה תחת פיקוח הדוק

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

לאחר מאבק ציבורי שנפתח בנושא מנהל בית הספר צביה באשקלון, הוחלט להשאיר לעת עתה את מנהל בית הספר, הרב משה וייצמן, בתפקידו כמנהל בית הספר.

כזכור, הורים ותלמידים פתחו במאבק עבור וייצמן, לאחר שהוחלט להדיח אותו מתפקידו ולהעביר את הניהול למוסד 'סנהדרין'.

ההד הציבורי והתמיכה המוחלטת מההורים והתלמידים הביאו את העירייה לשקול שוב את הדברים, וביום חמישי האחרון התקבלה להשאיר אותו בתפקיד תחת פיקוח הדוק של העירייה.

מהעירייה נמסר ביום חמישי בערב: " ברגעים אלו הסתיימה שיחה בין ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, המפקח מוטי וקנין, מנהל האגף לחינוך על יסודי, צוריאל דביר וראש ישיבת צביה, הרב משה וייצמן ובה הונחה הרב וייצמן על שורת יעדים, פדגוגיים וערכיים לטובת התלמידים, אליהם תצטרך להגיע הישיבה בניהולו.

מינהל החינוך ומשרד החינוך יעמדו אחר יישום היעדים בצורה שוטפת ומבוקרת, תוך קיום ישיבות מעת לעת, על מנת לבחון את התקדמות היעדים וכל זאת, בהתאם לחזון החינוכי שהתווה ראש העיר למערכת החינוך בכלל ולחינוך התורני בפרט.

עוד נבהיר כי במהלך שנת הלימודים הבאה מינהל החינוך ומשרד החינוך יפעלו לעמידה ביעדים שהוגדרו. כמו כן, יישמר הסטטוס קוו כפי שהוא כיום בין ישיבת צביה לסנהדרין.

זה המקום להוסיף כי העירייה ומינהל החינוך רואים בישיבה מוסד חינוכי חשוב מאין כמוהו ובהתאם לזאת, תמשיך לעמוד מקרוב אחר הצלחתו, כפי שנעשה בצורה שוטפת ועקבית, כחלק מפעילות המינהל.

עיריית אשקלון והעומד בראשה רואים לנגד עיניהם את טובת תלמידי העיר בלבד וימשיכו לפעול על מנת לוודא כי החינוך המוענק להם הוא האיכותי, המקצועי והטוב ביותר, במטרה להמשיך ולהגיע להישגים חינוכיים פורצי דרך, כפי שהושגו עד כה במערכת החינוך העירונית".

ממועצת התלמידים ב'צביה' נמסר: " שמחנו לראות שעיריית אשקלון החליטה להשאיר את הרב משה, ראש ישיבתנו היקר, המוכשר, המוערך והמסור, בתפקידו.

אנו סמוכים ובטוחים שהרב משה ימשיך להוביל את הישיבה לגבהים חדשים ולהעלות את הישיבה ותלמידיה מעלה מעלה, ומקווים להמשך שיתוף פעולה פורה של עיריית אשקלון עם הישיבה למען המשך שגשוגה של הישיבה והיותה בית לתלמידים המבקשים להיות אנשים גדולים בתורה ובעבודת השם מתוך דיבוק חברים ומצויינות בכל התחומים".

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן