חניה מסוכנת

 

תושבת אשקלון תובעת חניון בתל אביב – נפלתי כתוצאה ממדרכה ותשתית לקויה ושברתי את היד. את האישה מייצג עורך הדין איל כהן.

 

תושבת אשקלון שיצאה לביקור בעיר הגדולה ודאי לא חשבה שהיא תסיים אותו בבית החולים ברזילי, עם שבר ביד ימין. אלא שנפילה בחניון לטענתה בשל הפרשי גובה במדרכה ותשתית לקויה גרמו לה לנפילה כואבת. כעת היא תובעת את החניון בבקשה לפיצוי.

לפני כשנה הגיעה  האישה לתל אביב, וחנתה באחד מחניוני העיר הרבים. כשחזרה לחניון על מנת לשלם עבור החניה ולצאת עם רכבה, ותוך כדי ירידה למקום בו עמדה מכונת התשלום, מעדה בשל הפרשי גובה במדרכה בה הלכה ותשתית לקויה במקום וקיבלה מכה חזקה בידה.

הכאב לא פסק ורק התגבר, ולפיכך לאחר עזיבתה את תל אביב היא נסעה ישירות לבית החולים ברזילי שם התברר כי כתוצאה מהנפילה נגרם לה שבר ביד ימין. שבועיים לאחר מכן אף בוצע ניתוח ביד ימין והמקום קובע, אולם עד ליום הגשת התביעה היד לא חזרה לתפקוד מלא והיא נותרה סובלת מהגבלות אורתופדיות ומבעיות נוירולוגיות.

לאחר המקרה פנתה האישה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לה.

לאחר התגבשות נזקיה, הופנתה התובעת ע"י עו"ד כהן למומחים מטעמה אשר בדקו אותה וקבעו את שיעור נכויותיה. עם קבלת חוות הדעת הוגשה, כאמור, התביעה נגד החניון והחברה שמפעילה אותו.

בתביעה נטען, בין היתר, כי עקב רשלנות של הנהלת החניון ומפעיליו, נפגעה האישה שכן התובעת נאלצה לעבור במסלול ההליכה הלקוי על מנת להגיע למכונת התשלום, וכתוצאה מכך נפגעה. כן נטען התביעה כי במקום לא הוצב שלט המזהיר מפני הסכנה והנהלת החניון לא התריעה על כך, כך שלמעשה לא יכלה התובעת לדעת בשום צורה על אותו מפגע. על כל אלה הוסיף עו"ד כהן בכתב התביעה, ששני שומרים שהיו במקום ועמדו בסמיכות לא הזהירו אותה מאותו מפגע על אף שראו והכירו את המקום היטב.

בכתב התביעה אף נטען כי "מעת קרות התאונה סובלת התובעת מכאבים בלתי פוסקים ומתפקוד לקוי המתבטא בהגבלה בתנועות, וכי קיים חשש כי התובעת תסבול מהחמרת מצבה עוד יותר" בכתב התביעה תבעה התובעת פיצויים בגין מלוא הוצאותיה הרפואיות בעבר ובעתיד, הוצאות נסיעה, הוצאות בגין תשלום עבור חוות דעת רפואיות, ופיצוי בגין הפסד השתכרות בעבר ובעתיד, פגיעה בזכויותיה הסוציאליות, צער כאב וסבל.

כתב הגנה עדיין לא הוגש.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן