חלם זה כאן: לדרך היחידה שמשמשת את כוחות ההצלה והעירייה יצא צו הריסה על ידי… העירייה

חוף גוטה בעיר זכור לתושבים רבים כרצועת חוף מדהימה אליה ניתן להגיע לבד ולפוש מעט בקרבת הים באין מפריע.

לפני כעשר שנים רכש הקבלן רונן טבקול את מתחם הסוכה הלבנה השוכן על הצוק מעל החוף והחל לשדרג את האזור כולו לרווחת הציבור כשבמקביל החל לנסות לפתוח במקום בית קפה שישרת את האנשים המבקשים להנות מהנוף המדהים הנשקף מחלונות המתחם לעבר הים.

 

למרות זאת, מסתבר שיש בעיריית אשקלון גורמים שקיום המתחם גורם להם ככל הנראה לאי נוחות, ולמרות שרק בשנה שעברה טבקול בנה דרך גישה בפיקוח העירייה המצוק לחוף, העירייה הוציאה צווי הריסה למתחם כולו.

 

שלשום שלחה מערכת האתר פנייה לעירייה במטרה לקבל תגובה על ההחלטה להרוס את דרכי הגישה היחידות המשמשות את כוחות ההצלה ואת אנשי העירייה שאמורים לבצע עבודות הצלה או חילוץ ופינוי במקום, אולם בעירייה בחרו שלא להגיב לשאילתא ואתמול בהפתעה גמורה טבקול קיבל התראות לפני קבלת קנס בגין הצבת מספר אביזרים אותם התקין.

 

לטענת טבקול, כל האביזרים שהתקין קיימים במקום על מנת שאנשים לא יפלו בדרכם לים ובשבוע שעבר בעקבות הריסה שער הכניסה למתחם אנשים ירדו לחוף בדרך לא בטיחותית ונפצעו בדרכם לים.

 

ביום ראשון הקרוב, צפוי להיערך דיון בבית המשפט בין העירייה לטבקול, שמצהיר שבכוונתו לדאוג לרווחת הציבור והוא לא מתכוון להרפות כשהוא רואה את הסכנות הממשיות האורבות למגיעים לים בהעדר דרכי גישה.

 

מעיריית אשקלון טרם נמסרה תגובה לדברים.

 

חוף גוטה. איך בדיוק יגיעו לשם?
צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן