חיסול באשקלון: הרוג בפיצוץ ברכב ו2 פצועים לא הרחק מביתו של רה"ע I כל הפרטים

פיצוץ עז נשמע לפני זמן קצר סמוך בשכונת אפרידר, ושניות ספורות לאחר מכן, רכב עלה באש במקום.

הפיצוץ, ככל הנראה ניסיון חיסול נוסף בעולם התחתון, התרחש במרחק אוירי של כ 500 מטרים מביתו של רה"ע וסמוך מאוד לאזור מגורים מה שמראה שהעבריינים ממשיכים להתעלם מאזרחים שלא קשורים לעולם הפשע בדרך לחסל את יריביהם.

המשטרה כבר זמן רב במצוד על מנת למנוע את הפגיעה והחיסולים בין ארגוני הפשע לצד מניעת פגיעה באזרחים שלא קשורים למאבקים בעולם התחתון, אולם פעם אחר פעם העבריינים מצליחים לאחרונה להוציא לפועל אירועים אלימים, על אף פעולה מאומצת של כוחות הבילוש המרחביים שמצליחים למנוע אירועים קשים רבים.

צילום: אודי דוד בן דוד

ממשטרת ישראל נמסר כי: " בהמשך לדיווח, מהמקום פונו 2 בני אדם. קיים חשש ללכוד נוסף בתוך הרכב".

ממגן דוד אדום נמסר: " בשעה 23:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על 3 פצועים בפיצוץ ברכב, ברחוב יצחק בן צבי באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר שנלכד ברכב, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 2 פצועים קשה גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף".

מישאל נחום סגן ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "הגענו לזירה באמבולנס איחוד הצלה ונתקלנו ברכב שעולה באש לאחר שלדברי עוברי אורח נשמע פיצוץ. למרבה הצער ברכב נקבע מותו בזירה של אחד השוהים ברכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.

הפצועים הגיעו למרכז הרפואי ברזילי ומשם נמסר: " למרכז הרפואי ברזילי הובאו 2 פצועים במצב קשה מפיצוץ רכב באשקלון. בן 40 מצבו קשה. פצוע הדף מהפיצוץ במצב קשה".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן