חיים ציווה חיים לאחרים, מכשיר דפיברילטור נתרם לע"נ חיים לוגסי ע"ה

חיים לוגסי ז״ל אחיו של הרב שמעון לוגסי, יו״ר אגודת ״נר דוד אבי״ ויועץ השר לשירותי הדת , התמוטט בדרכו לבית הכנסת בליל שישי פרשת כי תבוא .

הרב שמעון לוגסי סיפר השבוע לאשקלנייעס על אחיו שאהב לעשות כיף לכל הסובבים אותו: " חיים אחינו היקר היה אדם מופנם אך מאוד בדרן ובעל שמחת חיים פשוט כשמו כן הוא.

עבד כנהג אוטובוס בחברת אפיקים וקודם באגד תעבורה , בחור נקי ומסודר מאוד בהופעותיו וכן במידותיו המיוחדים , בעל חסד ואהב להקשיב לאחר , חיוכו היה מאיר פנים לכלל הנוסעים ותמיד דאג להסיר דאגה ומכאוב מאחר .

ביום שישי לפני כשבוע עלה להתקלח ולהתארגן לכבוד שבת , כשירד למטה הרגיש כאבים בחזה והתמוטט.
צוות רפואי שהגיע אליו התחיל לבצע עליו עיסויים ופינה אותו לבית החולים תוך כדי החייאה .
כשהגיע לבית הרפואה ולאחר נסיונות רבים , נקבע מותו. "

המקרה הטרגי תפס את הרב שמעון, אחיו הצעיר של חיים ממש לאחר כניסת השבת ועם ההודעה המרה והקשה התמודד שבת שלימה עד צאתה כדי להודיע למשפחה ולהוריו המבוגרים.

במוצאי השבת בחצות ליל נטמן חיים ז״ל לאחר שהספידו אותו הרב יעקב אביטן שליט״א השר לשירותי הדת, רעיתו האלמנה וביתו שרק הספיקה להתארס עב״ג וכמובן האחים בראשות הרב שמעון לוגסי.

ביום האזכרה הפתיע הרב שמעון את המשפחה כשהקדיש מכשיר החייאה דפיברילטור לע״נ אחיו חיים ז״ל.

בעת מסירת המכשיר לאלמנת המנוח אמר הרב שמעון מכשיר זה יותקן בתחנה המרכזית בעיר אשדוד ברציפים שבהם עוברים ושבים אלו שזוכרים את חיוכו של חיים ז״ל כדי שמקרה כזה לא ישנה .

קודם מסירת המכשיר עלה השר לשירותי הדת בקו הטלפון, הספיד את המנוח ושיתף את המשתתפים במיזם החשוב להקדשת המכשיר מציל החיים לע״נ המנוח חיים ז״ל.

חיים ז״ל הותיר אחריו רעיה ו 4 בנות , הורים אחים ואחיות ,
ת.נ.צ.ב.ה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן