חזרה לעבר: ניידת דואר תחנה בשמשון, מה דעתכם?

עיריית אשקלון הודיעה היום כי ניידת דואר תחל לפעול בשכונת שמשון.

הניידת, שתקבל אנשים במקום תחנה בסמוך לקניון לב אשקלון, מה שעשוי להביא לפקקים ותורים ארוכים.

בהודעת העירייה נכתב:

הסניף הנייד של דואר ישראל – ניידת Post truck – מגיע עד אליכם

 

בכל יום רביעי יגיע סניף נייד של 'דואר ישראל' לרחבת קניון 'לב אשקלון' ויעניק לתושבי העיר והשכונה מענה במגוון שירותי דואר ובנק הדואר

 

בשורה לתושבי אשקלון: לאור בקשות הנהלת העירייה והעומד בראשה להנגיש את שירותי דואר ישראל לתושבי אשקלון במוקד בו נסגר סניף דואר, נענו דואר ישראל לבקשה ויחלו להפעיל בעיר שירות ייחודי של סניף דואר נייד.

 

מדובר בשירות חדש של רכב Post Truck, ניידת של דואר ישראל שמעניקה את השירותים של סניף הדואר ה"רגיל", במיקומים ובשעות משתנות שנקבעו עם העירייה על מנת לתת מענה נקודתי לצרכי התושבים.

 

השירות החדש יחל לפעול כבר מיום רביעי הקרוב, 03.05.23, ברחבת קניון 'לב אשקלון' ברחוב ההסתדרות 40. השירות יינתן מידי יום רביעי בין השעות 09:00-12:30, ללא צורך לקבוע תור מראש.

 

בין השירותים שיינתנו בסניף הנייד של דואר ישראל: שירותי דואר כלליים לשליחת חבילות ודואר רשום, תשלום חשבונות ושוברים, תשלום למשרדים ממשלתיים, העברת בעלות על רכב, ביצוע פעולות בחשבון האישי בבנק הדואר כולל הפקדה ומשיכת כספים, רכישת מט"ח ועוד.

 

חשוב לציין שלא תבוצע חלוקה של חבילות בסניף הנייד, אלא רק משלוח חבילות ודואר רשום.

החבילות מסופקות בסניפים הקבועים ובמרכזי המסירה ברחבי העיר, כפי שהיה עד היום. בעיר אשקלון פועלות 18 נקודות שירות של הדואר, מהן 6 יחידות דואר ישראל ו-12 מרכזי מסירה לחבילות בעסקים קטנים ברחבי העיר.

צילום: דוברות דואר ישראל

 

מה דעתכם על המהלך? תגיבו למטה:

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן