מי זוכה לציון 'נקי מאוד'? סוד ההצלחה של החופים המצטיינים בקיץ 2024

אשקלון שוברת שיאים בניקיון החופים: מדורגת בציון 'נקי מאוד' בחודש יולי 2024

המשרד להגנת הסביבה פרסם את מדד 'חוף נקי' לחודש יולי 2024, ואשקלון זכתה להיכלל ברשימת הרשויות החופיות הנקיות ביותר בישראל, עם ציון ממוצע 'נקי מאוד'. במסגרת המדד, מפקחי היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית של המשרד בדקו את רמת הניקיון בחופים הפתוחים ברחבי העיר, והנתונים הצביעו על כך שחופי אשקלון עומדים בסטנדרט הגבוה ביותר של ניקיון.

הישג זה משקף את המחויבות המתמדת של עיריית אשקלון, באמצעות אגף התפעול ויחידת החופים, לשמור על חופי העיר נקיים במהלך כל השנה, ולספק חווית רחצה נעימה ובטוחה לתושבים ולמבקרים. רצועת החוף הארוכה והמרהיבה של אשקלון, הנחשבת לאחת היפות בארץ, מתוחזקת בקפדנות רבה, על מנת להבטיח את רמת הניקיון הגבוהה ביותר, הן בחופים המוכרזים והן באלו הלא מוכרזים.

ראש העיר, תומר גלאם, התייחס להישג המרשים ואמר: "בשיא עונת הקיץ, כאשר אלפי תושבים ומבקרים פוקדים את חופי הרחצה שלנו, אנו שמחים לקבל הכרה מהמשרד להגנת הסביבה על העשייה של הרשות והשמירה על חופי הרחצה נקיים מאוד. שתהיה המשך עונת רחצה מהנה ובטוחה."

הנתונים המעודדים הללו מהווים עדות לעבודה הקשה והמאמצים הבלתי פוסקים של הרשות לשמור על חופי העיר בסטנדרט הגבוה ביותר, לטובת הציבור ולמען הסביבה.

קרדיט: המשרד להגנת הסביבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן