חוסר אמון בסיכויי המחנה הדמוקרטי/מרץ? יו"ר מרץ אשקלון עובר לכחול לבן

בהנהלת מפלגת מרץ הבינו שסיכוייהם בבחירות הקרובות לא גבוהים, ולכן חברו לסתיו שפיר שכשלה במירוץ לראשות מפלגת העבודה.

 

החיבור, שעליו חתם יו"ר המפלגה הנוכחי ניצן הורביץ, ככל הנראה לא התקבל באהדה רבה בקרב חברי המפלגה והיום קיבלה מרץ מכה קשה במיוחד עם פרישתו של יו"ר המפלגה באשקלון ינון ג'יבלי שעוזב את מרץ ומעביר את תמיכתו למפלגת כחול לבן

ג'יבלי פרסם בחשבון הפייסבוק שלו הודעה לפיה הוא תומך במפלגת כחול לבן לאחר שנים רבות בהן שימש כיושב ראש מרץ באשקלון.

המהלך כמובן הפתיע רבים בעיר שחשבו שמחנה השמאל מפורק אך כעת הבינו שכמעט כל אנשי השמאל בעיר תומכים במפלגתם של בני גנץ ויאיר

ג'יבלי אמר בשיחה עם אשקלנייעס לאחר ההודעה המפתיע על הפרישה ממרץ: " אני לא פעיל בשטח ולא הולך לכנסים.

כן תומך בבני גנץ ויאיר לפיד לראשות הממשלה. אני פרשתי מכל פעילות ציבורית במרץ כי אני כן רוצה רוצה לראות את גנץ בראשות הממשלה.

אם אתן את התמיכה שלי למרץ/ המחנה הדמוקרטי אני מוריד מהכח של גנץ ואני רוצה להחליף את השלטון אבל אם אבחר במרץ אני אמנע מגנץ לקבל את השלטון "

צילום מסך: פוסט הפייסבוק של ג'יבלי

 

נציין שג'יבלי לא לבד בעיר, ורבים מהשמאל הודיעו לאחרונה על תמיכתם בפלגת כחול לבן, שבמחינתם היא המפלגה היחידה שמהווה כיום שמאל במדינה והיחידה שיכולה להוות איום על שלטון הימין.

לטענתם, על מנת לקדם את נושא השלום תמורת שטחים יש לתמוך דווקא במפלגת כחול לבן שעשויה להביא יותר מנדטים ולא לבזבז קולות על מפלגות השמאל הקטנות.

לעומת זאת, גורמים במפלגה 'העבודה' בעיר הודיעו שבבחירות הקרובות יצביעו דווקא למפלגת העבודה שמושתת על ערכים חיובים ודואגת לרווחת כלל אזרחי המדינה מתוך דאגה לעתיד המדינה כלשונם.

 

לא ברור עדיין אם ההודעה הזו של ג'יבלי תצליח לגרום לרבים נוספים לחבור אליו בתמיכה במפלגת כחול לבן של לפיד וגנץ ופחות מ20 ימים לבחירות נראה שהשטח באשקלון מתעורר לקראת יום הבוחר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן