מרוץ הדיונות הראשון יוצא לדרך – אתגר חדש לחובבי ריצה בישראל

דיונות ראן: אתגר חדש לחובבי הריצה בישראל

חובבי ריצה, התכוננו. מרתון ישראל בשיתוף מועצה אזורית חוף אשקלון גאים להציג אירוע חדש ומרגש מסוגו: מרוץ הדיונות הראשון בישראל, שיתקיים בחולות הזהובים של שמורת הטבע ניצנים.

מרוץ "דיונות ראן" יתקיים ביום שישי, 28.6, ויציע שלושה מקצים מאתגרים לכל הרמות: 10 ק"מ הכולל כ-100 מטר טיפוס מצטבר, 6 ק"מ עם 50 מטר טיפוס, ו-2.5 ק"מ עם טיפוס מינימלי.

עופר פדן, ממארגני המרוץ, מדגיש:

"ריצה בחול דורשת כושר גופני וחוסן מנטלי, ומעניקה חוויה ייחודית שונה מכל מרוץ אחר בישראל. אנו במרתון ישראל שואפים להביא לרצים אירועים מיוחדים עם תכנים מגוונים, המשלבים ספורט, ערכי טבע, שמירה על הסביבה וחיבור לקהילה. יהיה זה אתגר מרתק על חוף הים הקסום של ניצנים, ואנו מצפים לחוויה יוצאת דופן עם רצים מכל רחבי הארץ"

אירוע הריצה יחל כבר בערב הקודם להזנקת המרוץ יום חמישי (27.6), כאשר במתחם המרוץ תתקיים מסיבת שקיעה עם מוזיקה שתכניס את המשתתפים לאווירה. בהמשך הערב יתקיימו הרצאות מרתקות של דניאל קרן על מקורן של דיונות ברחבי העולם מסהרה, דרך דיונות השלג באנטרקטיקה ועד דיונות חולות ניצנים העושות דרכן לאזור ממצרים וסיפורו האישי של קב"ט המועצה אמנון זיו, בבוקר השבעה באוקטובר. לאורך הערב יקבלו הרצים את ערכות הריצה הכוללות את חולצות המרוץ המעוצבות ויעברו תדריכי ריצה לקראת מסלולי המרוץ שיוזנקו בבוקר למחרת. המשתתפים ילונו באוהלי שטח בחוף או במתחמי לינה בקרבת היישוב ניצן הסמוך.

אודות מרתון ישראל

חברת מרתון ישראל מובילה כבר למעלה מעשור את פני אירועי הריצה בישראל עם הפקת אירועי בוטיק ברחבי הארץ עם קונספטים ייחודיים, תכנים מושכי עניין ואוירה קסומה, אשר זוכים להצלחה בקרב קהילת הרצים לאורך השנה. החברה קיבלה הכרה בינלאומית מאיגוד המרתונים העולמי על אירועים הזוכים לתהודה רבה המשפיעה ישירות גם על תחום התיירות הנכנסת לישראל מכל רחבי העולם. מרתון ישראל משלבת בין עולם הריצה והספורט, התיירות והתרבות ברחבי ישראל. בכל אירוע של מרתון ישראל עומדים ערכים כמו נתינה, פעילות למען הקהילה וסיוע לעמותות ולבעלי צרכים מיוחדים

הזדמנות נדירה לחווית ריצה ייחודית ,אם אתםחובבי ריצה אל תפספסו את מרוץ "דיונות ראן".

צילום: מרתון ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן