חדש להתעללות בגן ילדים באשקלון – "דפוק" "בכיין" ועוד… האמירות והצרחות שעוררו חשד להתעללות בילדים בגן ילדים באשקלון

חדש להתעללות בגן ילדים באשקלון: "דפוק" "בכיין" ועוד…
האמירות והצרחות שעוררו חשד להתעללות בילדים בגן ילדים באשקלון

דיווח שהגיע הבוקר למוקד המשטרתי חשף מסכת אלימות והתעללות לכאורה כלפי ילדים בפעוטון באשקלון.

בדרך כלל הורים שולחים את הילדים לגן בבוקר כשהם יודעים שהילדים הולכים לכמה שעות של כיף, חוויה ושמחה עם חבריהם תוך כדי לימוד של דברים חדשים.

אולם, דיווח שהגיע למשטרת ישראל מעיד על דברים נוספים המתרחשים לכאורה בין כתלי גן ילדים בעיר אשקלון.

אישה שעובדת בסמוך לגן הנמצא בבעלות פרטית בעיר דיווחה למשטרה על כך שמזה זמן רב היא שומעת צרחות וביטויים אלימים מצד אנשי הגן כלפי הילדים.

ההורים שמשאירים את ילדיהם בבוקר בכניסה לגן הילדים לא מדמיינים שהילדים חווים מסכת אלימות במקום לבלות באוירה של כיף עם חבריהם ובמידה ויתברר בחקירה שהדברים נכונים, ייתכן וההורים ישקלו פעמיים אם לשלוח את הילדים לגן בלי מצלמות אבטחה המצויידות גם באמצעי שמע.

לטענת המדווחת, הילדים בגן צורחים ובוכים ועל מנת להסתיר את צרחות הילדים בעלי הגן מגביהים את עוצמת הקול של המוזיקה המתנגנת בגן הילדים אולם הצרחות שיוצאות מפי בעלי הגן לא הותירו עבורה ספק על האלימות המתרחשת בגן הילדים.

בשיחה שערכה עם מערכת אשקלנייעס סיפרה האישה כי הורים לילדים בגן של כרמל מעודה טענו תחילה כי היא גננת מעולה למרות האלימות שהוצגה בסירטונים ועוד היא הוסיפה: " כל פעם שאני מגיעה סמוך לגן נשמעים מילים כמו "דפוק" "בכיין" "טמבל" ועוד… אמרתי לעצמי מה קורה פה? יש לי גם הקלטה של בעלי הגן שהוא איים עלי במידה ואגלה את הדברים.

במשטרה אמרו שישלחו צוות לבדוק את הנושא ושבהמשך יזמנו אותי לשיחה נוספת לצורך מתן עדות. אין לי מושג מה עוד עושים לילדים, אבל זה מפחיד ממש. "

עוד היא הוסיפה: " הם שמים לילדים כל מיני שירים בקול בכל פעם שהם מתחילים לבכות ולצרוח בקול כשהמוסיקה מגיעה במטרה להסתיר את הצרחות והבכיות של הילדים, מדובר בשיגעון של ממש. גם כשהם מנסים להסתיר את זה שומעים את הילדים בוכים וצורחים במקהלה ממש. "

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן