תמו החיפושים: נמצאה גופתו של ניר דקל ע"ה – צפו בעבודות לפינוי העגורן

העבודות לפינוי העגורן בתחנת הכח רוטנברג אשקלון. צילום: דוברות משטרת ישראל

 

מאמצי החיפושים אחר ניר דקל, הנעדר מאסון קריסת העגורן בתחנת הכח רוטנברג – לאחר כ 5 שבועות, הצליחו לפני זמן קצר כוחות החיפוש והחילוץ, לאתר גופת אדם בין ההריסות בעומק הים.

מאמצי החיפוש הנרחבים והמורכבים, החלו בתאריך ה 13.3.23, עם קרות האסון בו קרס העגורן לעומק הים, והם נמשכו תחת פיקודו של סנ"צ מאיר חכמון, מפקד תחנת אשקלון לאורך השבועות האחרונים.

כחלק ממאמצי החיפוש, קיים מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, מספר הערכות מצב בשיתוף עם בני המשפחה, חברת החשמל, צה"ל, מד״א, כב"ה וגופים אזרחיים, במטרה להביא לארץ את מיטב הכלים והאמצעים, בעלי יכולת לעבוד בתנאי הים הקשים והמורכבים על מנת לאתר את הנעדר, שלפי הנחת עבודה נלכד בין ההריסות.

היום בשעות הצהריים, בזמן המשך פעולות החיפוש, הצליחו הכוחות לאתר גופת אדם שבשלב זה עודנה לכודה בין ההריסות, ונמשכים המאמצים לחלצה.

מפקד תחנת אשקלון, סנ"צ מאיר חכמון: "מיום החיפושים הראשון, הגדרנו באופן ברור שאנחנו, יחד עם חברת החשמל וכלל גופי ההצלה, נעשה כל שביכולתנו ולא נעצור, עד לאיתור אחרון הנעדרים באסון הקשה והטרגי הזה.

העבודות לפינוי העגורן בתחנת הכח רוטנברג אשקלון. צילום: דוברות משטרת ישראל
העבודות לפינוי העגורן בתחנת הכח רוטנברג אשקלון. צילום: דוברות משטרת ישראל

לאחר מספר שבועות של חיפושים אינטנסיביים, ובהירתמות יוצאת דופן גם של גופים אזרחיים, הצלחנו לאתר גופת אדם כשהיא לכודה בין ההריסות, ואנחנו עושים את כל המאמצים לחלצה בהקדם האפשרי, על מנת שנוכל לסיים את מלאכת הזיהוי הסופית."

מחברת החשמל נמסר: " המאמצים האינטנסיביים של חברת החשמל לאיתורו של ניר דקל, עובד החברה שנעדר מאז קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, ב- 13 במרץ, הופעלו במלאם, כאשר מזג האוויר ותנאי הים איפשרו זאת.

בצהריי היום, אותרה כנראה גופתו של ניר דקל מתחת להריסות העגורן שקרס למים.
הפעולות הכרוכות בחילוצו מורכבות ביותר.

חברת החשמל, על כל עובדיה, מבכה את מותו של ניר דקל ומתאבלת יחד עם משפחתו.

איתורו של ניר מסיים תקופה ממושכת של אי ודאות, מתח נפשי וחוסר מרגוע של המשפחה ושל חברת החשמל".

ניר דקל ע"ה. נהרג באסון העגורן בתחנת הכח רוטנברג אשקלון
ניר דקל ע"ה, צילום: באדיבות המשפחה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן