הרב פינטו התארח באשקלון וסיפר: " מבחירות שעברו באשקלון רק בעיות.. "

לאחר שבמערכת הבחירות האחרונה ישיבת שובה ישראל תמכה באופן מוצהר בראש העירייה תומר גלאם ונציגי הישיבה טלפנו לתושבים רבים במטרה להביע תמיכה בגלאם, שהבטיח לסייע לישיבה, בפועל רק לפני חודשים ספורים אושרה הקמת בית הכנסת ומבנה הישיבה החדש בשכונת עיר ימים.

גורמים בעירייה אמרו שההחלטה תביא לבניית בית כנסת בלבד וגם זה לא בהכרח יילך לישיבת שובה ישראל, למרות שהדבר הובטח ונסגר מול נציגי הישיבה.

מבחירות לבחירות באשקלון – חמש שנים לקדם מהלך בעירייה?

כמעט חמש שנים לקחו לעירייה לקדם את המהלך, וכעת מבינים ככל הנראה גם בישיבות שובה ישראל כי בלי נציגים מטעמם במועצת העיר לא בטוח שיזכו ליחס לו הם מצפים ולפי גורם ששוחח עם מערכת אשקלנייעס בתקופה האחרונה, ייתכן ומספר אנשים ירוצו למועצה וייצגו את שובה ישראל.

רה"ע תומר גלאם, עו"ד שי רובין והרב פינטו שליט"א, אמש בביתו של רובין. צילום: אשקלנייעס

אמש התארח הרב יאשיהו פינטו שליט"א בביתו של חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, איש החסד עו"ד שי רובין שפועל רבות ברחבי העיר לטובת התושבים והחזקת היהדות ערך שיעור תורה במקום והחמיא לנוכחים. בהמשך בירך הרב פינטו את רה"ע תומר גלאם והזמין אותו להתארח אצלו במרוקו במהלך יום הכיפורים.

בנוסף בירך הרב פינטו את עו"ד שי רובין בברכות רבות וחמות, תוך שהוא מספר את מעלותיו הרבות של רובין מול הציבור ומודה על העשיה הציבורית לאורך השנים ואמר לרובין שחשוב שיישאר במועצת העיר אשקלון ויתמודד בבחירות הקרובות.

הרב פינטו שליט"א ועו"ד שי רובין. צילום: אשקלנייעס

בין המשתתפים בשיעור היה גם עו"ד יפתח בן יעקב והרב פינטו הרעיף עליו שבחים תוך כדי שהוא מספר ש"מהבחירות שעברו באשקלון רק בעיות קרה לנו" ולאחר מכן שסיפר שכל מה שעברו בישיבות היה שווה בשביל להכיר את יפתח, צפו בסירטון של הרב אמש בביתו של רובין:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן