זעקת שומרי המצוות בעיר: "נמאס מהזלזול של העירייה, נשים נכנסו והתקלחו בחוף הנפרד ביום שישי בלבוש מינימלי"

בעיריית אשקלון נמשך הזלזול בציבור שומרי המצוות, פרט לכך שהאירועים לציבור שומרי המצוות בעיר לא מתקרבים ולו במעט לאירועים לציבור הכללי, מסתבר שעונת הרחצה נפתחה לכלל התושבים, פרט לשומרי המצוות.

בעירייה התהדרו בכך שבוצעו הכנות לעונת הרחצה, והחופים נפתחו, אולם החוף הנפרד שהיה פרוץ במילא בשנים האחרונות, הפך לפרוץ עוד יותר, והשנה הגדילו לעשות ולא אכפו את כניסת הנשים לחוף ביום בו הרחצה מיועדת לגברים.

ביום שישי האחרון, תושבים רבים מאשקלון דיווחו למערכת 'אשקלנייעס' על ההפקרות בחוף ועך כך שאין אפילו כיסוי מינימלי שנמשך עד לים, מה שאיפשר מעבר חופשי על קו החוף.

החנייה של אשקלונה מלאה, הרוב יורדים במסלול של החוף הנפרד. צילום: חשיפה בית ספר לצילום – אדי ישראל

בפניות שהגיעו למערכת עוד נאמר: " בעבר עוד השיקעו לפחות קצת ושמו כיסוי בירידה לחוף לפני הכניסה למתחם על מנת שהרוחצים יוכלו לשמור על צניעות, היום גם את זה כבר אין. "

תושב אחר אמר: " היינו בהלם, לא האמנו שדבר כזה קורה. אנחנו יושבים כמה חברים בחוף הים, ופתאום נשים נכנסות לחוף ומתקלחות במקלחות, אין שום אכיפה במקום. אנחנו משלמים ארנונה ויש מספיק נציגים במועצת העיר. מילא אין מליאה של חברי מועצה דתית שתדאג לנו למרות המיסים שאנחנו משלמים, שזה מחדל בפני עצמו, אבל גם ארנונה אנחנו משלמים לעירייה וכלום לא קורה. הכל הולך למקומות אחרים. "

עוד נאמר: " העיקר לפני הבחירות ראש העירייה התהדר בהמלצות רבנים והרב שלו גם ביקש מאנשים שיצביעו עבורו, איפה הוא היום? למה אין דאגה לציבור שומרי המצוות בעיר? הזלזול הזה נמשך ולמרות כל ההבטחות זה לא קורה. עובדים על כולנו. "

למרות זמן רב שניתן לעיריית אשקלון להגיב, עד לרגעים אלו, לא התקבלה תגובה לדברים.

נציין שמפאת הצניעות, הוחלט במערכת שלא להביא את התמונות שהועברו מהחוף הנפרד והסתפקנו בתמונה מהאויר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן