התקדמות בפרשת אברה מנגיסטו? – ראש הממשלה נתניהו מתייחס למינוי ירון בלום לתפקיד מתאם השבויים והנעדרים

"החלטתי למנות את ירון בלום למתאם השבויים והנעדרים, לתאם את המאמצים שלנו להחזיר את הבנים הביתה. הוא רואה בזה משימה לאומית. הוא אישית היה חבר בצוות המצומצם שטיפל בנושא של גלעד שליט, ואני חושב שהוא האיש המתאים למשימה החשובה הזאת.

לפני המינוי אני צלצלתי למשפחות, כל אחת מהן, ואמרתי להן שאני יודע, אני זוכר אותם כהורים, וגם כאחים, ואני זוכר את הבנים. אנחנו מבינים את החובה המוסרית והאנושית שלנו לעשות כל מה שניתן כדי להחזיר אותם. אין לי ספק שירון יתרום בעבודה ויעשה תרומה חשובה מאוד במשימה הקדושה הזאת.

אמש יצאה הודעה מטעם משפחת מנגיסטו מאשקלון ובה נאמר: "המשפחה יחד עם מטה המאבק להחזרת אברה המונה כבר עשרות אנשים וביניהם: "החברים של רון ארד" שהם חבריו לקורס הטיס של רון ארד הנווט שלא הוחזר הבייתה, דויד מידן, שתיווך בהחזרת גלעד שליט למשפחתו, יובל דיסקין ראש השב"כ לשעבר, אלי בכר היועץ המשפטי של השב"כ לשעבר ועוד רבים נוספים – מברכים על מינוי מתאם חדש לטיפול בנושא השבויים והנעדרים, ומצפים להיפגש עימו בהקדם האפשרי.
המשפחה והמטה מקווים כי לאחר יותר מחודשיים שבהם לא אויש התפקיד, מינוי מתאם, שעוסק בעניין במשרה מלאה, יביא לתנופה במאמץ להחזיר הביתה את אברה ושאר השבויים והנעדרים."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן