לאחר צפיה במצלמות: משרד החינוך הגיש תלונה נגד מטפלת במעון באשקלון

למרות התנהלות העירייה בשנה שעברה בכל הקשור לתחום של טיפול במעונות וגני הילדים בעיר ופרשיות שונות אותם ניסו בעירייה להשתיק בדרכים שונות, הפעם מתברר שהכניסה של חברי מועצת העיר החדשים יוסי פרטוק ותמר קידר מסיעת 'אפשר גם אחרת', הצליחה להשפיע על הנהלת העירייה והפעם פרסמה דוברת העירייה בעצמה את אשר התרחש במעון 'כרמים'.

הורים התלוננו על חשד להתעללות בילדיהם הנמצאים במעון ואף הכווינו מפקחת לימים ושעות רלוונטיות, המפקחת צפתה בסרטונים אך לא מצאה דבר. בפעם השניה בה המפקחת הגיע בהפתעה וצפתה בסרטונים היא גילתה שאכן יש ממש בדברי ההורים ומיהרה לעדכן את האחראים עליה שהפעם כאמור בחרו לפעול ולא להסתיר את האמת.

התעללות לכאורה במעון כרמים: התלונה הוגשה אחרי צפיה במצלמות האבטחה

בתיעוד במצלמות האבטחה ניתן לראות את הסיבה להגשת התלונה נגד המטפלת במעון 'כרמים' בגינה המפקחת בחרה להגיש את התלונה, המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובחברה העירונית ביקשו מהמטפלת שלא להגיע למעון בימים הקרובים עד לסיום הבירור בעניין.

מדוברות עיריית אשקלון נמסר: " בעקבות טענות על התנהלות לא הולמת לכאורה של אחת המטפלות כלפי ילדים במעון 'כרמים' בעיר, הוגשה על ידי משרד החינוך תלונה במשטרה לבירור הטענות.

עיריית אשקלון והחברה העירונית רואות בחומרה כל התנהגות חריגה, העלולה לפגוע בילדים ותעשה את כל הנדרש כדי להבטיח את שלומם וביטחונם. בשלב זה המטפלת נתבקשה שלא להגיע לגן, עד לסיום הבירור.

במקביל, הורי הגן עודכנו בנושא ויקבלו יחד עם ילדיהם את כל המענים הנדרשים. החברה העירונית תשתף פעולה ככל שיידרש כדי להגיע לחקר האמת".

התעללות במעון כרמים אשקלון, צילום אילוסטרציה: אודי דוד בן דוד
התעללות במעון כרמים אשקלון, צילום אילוסטרציה: אודי דוד בן דוד

רוצים להמשיך לדבר על זה? תגיבו בדף הפייסבוק של אשקלנייעס בלחיצה כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן