לא רק תמיכה בעזה, הרופא מברזילי השתמש בהיטלר להעביר מסר

לא פוסט יחידי של תמיכה בעזה, הרופא השתמש גם בהיטלר למסר אחר

לפני כשבוע פרסמנו ידיעה בה הבאנו פוסט שעלה על ידי רופא מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון ובו הוא קרא להתפלל עבור עזה תוך שהוא מעלה תמונה של מחבלים מיידים אבנים ומבעירים שריפות בהפרות סדר ליד הגדר של הרצועה.

הידיעה עלתה לאחר פניות שהתקבלו במרכז הרפואי ברזילי ובמשרד הבריאות ועובדים במרכז שידעו מהדברים והחליטו שהם לא מוכנים לשתוק פנו לגורם אחר שדאג להביא את הדברים גם לידיעת המערכת.

צילום מאחד הפוסטים שלכאורה העלה הרופא
"התפללו עבור עזה " עם דגל אש"פ וצילום של המחבלים. צילום מאחד הפוסטים שלכאורה העלה הרופא

תאמינו או לא, החליטו להשאיר את הרופא בתפקיד

עם זאת, מבירור שערכו הגורמים האמונים על כך הוחלט להשאיר את הרופא בתפקיד בטענה כי מדובר בפוסט שעלה בשנת 2018, זאת למרות שניתן לראות בבירור בפוסט את התמונה בה נראים המחבלים מיידי האבנים ומבעירי השריפות.

לאחר שפרסמנו את ההחלטה של ברזילי להשאיר את הרופא, ד"ר רעפאת פרחה בתפקידו, במסגרתו הוא עשוי לקבל לטיפול גם חיילים פצועים מהלחימה, פנה אלינו באופן ישיר אחד הגורמים עם הפניה לפוסט אחר של הרופא, בו הוא משתמש בהיטלר ימח שמו על מנת להעביר מסר לעוקביו.

לצד התמונה של היטלר, אותה הוא העלה הוא כתב בערבית ציטוט אותו הוא מייחס לצורר ימח שמו: " לא אכפת לי מהגורל של הערבים כי אני יודע שהם יהרגו אחד את השני יום אחד"

תגובת ברזילי

במרכז הרפואי ברזילי קיבלו גם את הפניה הזו, בחרו להגן שוב על הרופא ומסרו בתגובה: " מדובר על תמונה משנת 2018 ו שנת 2020. כל החומר נשלח לבדיקת הרשויות המוסמכות ואנחנו נפעל ע"פ הוראתם".

השתמש בהיטלר בשביל להעביר מסר. צילום מסך מהפוסט של הרופא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן