לראשונה באשקלון: הגרלה לדירות חדשות במחיר מופחת לשכירות ארוכת טווח

אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division

הגרלה לדירות במחיר מופחת באשקלון: אזורים Living מביאה את מהפכת השכירות ארוכת הטווח לעיר הדרומית

אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division
אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division

קרן הריט אזורים Living פותחת בהרשמה להגרלה לפרויקט שכירות ארוכת טווח בשכונת "אגמים" באשקלון, הכולל 50 דירות במחיר מופחת ו-50 דירות נוספות בשוק החופשי

הזדמנות פז לזכאי מחיר למשתכן באשקלון

אזורים Living, קרן הריט המתמחה בשכירות ארוכת טווח, הכריזה על פתיחת ההרשמה להגרלה לדירות במחיר מופחת בפרויקט השכירות ארוכת הטווח הראשון באשקלון. הפרויקט, הממוקם בשכונת "אגמים" המתפתחת, מציע 50 דירות בנות 3 ו-4 חדרים במחיר מופחת של כ-20% ממחיר השוק. ההגרלה מיועדת לזכאי מחיר למשתכן חסרי דירה, כאשר 18 דירות לפחות משוריינות לתושבי אשקלון.

מחירים אטרקטיביים ויציבות ארוכת טווח

המחיר המופחת לדירות 3 חדרים חדשות יעמוד על כ-2,960 ש"ח לחודש, ולדירות 4 חדרים חדשות על כ-3,520 ש"ח לחודש. בנוסף לדירות במחיר מופחת, הפרויקט מציע גם 50 דירות להשכרה בשוק החופשי, עם חוזי שכירות ארוכי טווח של עד 10 שנים ומחירי שכירות ידועים מראש (למעט הצמדה שנתית למדד).

סטנדרט גבוה, שירותים וקהילה

אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division
אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division

כל 100 הדירות בפרויקט נבנו ברמת גמר גבוהה וכוללות בין היתר: ריצופים יוקרתיים, יחידת הורים עם מקלחת ושירותים, אסלות סמויות, מקלחונים, מזגני VRF, מטבחים משודרגים ועוד. הפרויקט כולל שישה בנייני בוטיק בני 4-5 קומות, חדר כושר מאובזר וחדר ג'ימבורי לפעוטות.

בשורה לתושבי אשקלון והסביבה

שכונת "אגמים" היא אחת השכונות הגדולות והמתפתחות באשקלון, עם פארק אקו-ספורט גדול, שירותי ציבור, מוקדי מסחר ותחבורה ציבורית. הפרויקט החדש של אזורים Living מביא לעיר את בשורת השכירות ארוכת הטווח, המציעה לתושבים יציבות, שקט נפשי וסטנדרט מגורים גבוה.

"מהפכת השכירות ארוכת הטווח מגיעה גם לערים גדולות מחוץ למרכז הארץ"

אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division
אזורים LIVING אגמים אשקלון, הדמיות: 3Division

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living, הביע את שמחתו על פתיחת ההרשמה להגרלה והדגיש את היתרונות של מודל השכירות ארוכת הטווח: "הפרויקט מהווה בשורה משמעותית בהבאת מודל השכירות לטווח ארוך גם לערים גדולות מחוץ למרכז הארץ ומביא לידי ביטוי את כל היתרונות בתפיסת המגורים של אזורים LIVING: מגורים בשכירות בסטנדרט גבוה ובאווירה קהילתית, עם וודאות וביטחון לגבי תקופת השכירות וגובה דמי השכירות ושקט נפשי בכל הנוגע לתחזוקת הדירה, הבניין ומתחם הפרויקט כולו".

פרטים נוספים והרשמה להגרלה

ההרשמה להגרלה פתוחה עד ה-13 בספטמבר 2024 וניתן לבצע אותה דרך אתר האינטרנט של חברת אזורים Living בלחיצה כאן. אכלוס הפרויקט צפוי להתחיל במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

3 תגובות

  1. היי שלום לכם נציגה שלכם התקשרה אלי ורשמה אותי אבל לא שלחה לי הודעה לאן להגיע ולא השאירה מספר טלפון בבקשה צרו עימי קשר בתודה מראש אושרית

  2. ערב טןב אני מנסה להרשם להגרלה חלא הצלחה רושם לי לפנות למנהל השמח לעזרה למה לא נותן להמשך את ההרשמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן