השר וסרלאוף בביקור בעוטף עזה: "להשיב את האמון בין האזרח למדינה"

השר וסרלאוף בביקור מרגש במפעל פרסקו: "התפקיד החשוב ביותר שלי הוא להחזיר את האמון שאבד"

השר וסרלאוף בביקור במפעל בעוטף עזה: "התפקיד החשוב ביותר שלי בימים אלה הוא להחזיר את האמון שאבד בין האזרח למדינה ואני מתחיל תהליך של השבת האמון הזה"

השר לנגב, גליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, ביקר במפעל פרסקו בקיבוץ מפלסים שבעוטף עזה. פרסקו, המתמחה בפיתוח וייצור חומרים וצבעים מתקדמים לתחום שימור ושיקום מבנים וכן חומרים מעכבי בערה לבנייה ותשתיות, קיבלה את פניו של השר בסיור במפעל. דוד שושן, הבעלים של פרסקו, ואראל ברקאי, מנכ"ל החברה, הציגו לשר את המחלקות השונות במפעל, והוא נפגש ושוחח עם העובדים. במהלך הביקור קיבל השר הסבר מפורט על התהליכים הייחודיים במפעל, כגון פיתוח חומרים וצבעים מעכבי בערה, טיפול בקורוזיה, וחיזוק וריפוי בטון בתשתיות, במבנים ובגשרים.

אראל ברקאי בירך את השר ואמר:

"תודה שהגעת אלינו בהתראה כל כך קצרה. מבחינתנו זה ממש לא מובן מאליו. אתה נציג המדינה הראשון והיחיד שהגיע אלינו והתעניין באופן אישי בכל מה שקרה לנו מאז ה-7 באוקטובר, ואנו מאוד מעריכים זאת."

השר וסרלאוף הביע את שמחתו על הביקור ואמר:

"אני מאוד שמח להיות כאן. אני מרגיש שהתפקיד החשוב ביותר שלי בימים אלה הוא להחזיר את האמון שאבד בין האזרח למדינה ואני מתחיל תהליך של השבת האמון הזה. ביקשתי בכוונה לבוא לפה ובכך להעביר מסר. יש משמעות גדולה להגעה שלי לכאן, הן מההיבט הלאומי והן מההיבט העסקי והשניים קשורים זה בזה. אין לי ספק שאם המקום הזה יפרח, תהיה לזה השפעה במעגלים נרחבים הרבה יותר. חשוב לייצר כאן תקווה. יש לי עניין לראות את המקום הזה מצליח, עם חזון גדול להצלחה ברמות הבינלאומיות הגבוהות ביותר ואני רוצה לעזור לזה לקרות." השר וסרלאוף הוסיף: "זה מתכתב עם השיח שלי גם עם משרדי הממשלה האחרים. אני אומר להם – בואו לפה, תפגשו את האנשים ותראו מה זו ציונות ומהו שיקום. פרסקו היא דוגמה לתקווה וצמיחה, ששבועיים אחרי ה-7 באוקטובר כבר התחילה לתכנן את תהליך השיקום שלה וזהו אור בקצה המנהרה. לא צריך משאבים נוספים כדי לעזור לעסקים בעוטף, אלא סדרי עדיפויות אחרים. השותפות של המדינה באירוע חשובה מאוד. לי יש עניין להוסיף כאן מקומות תעסוקה, חשוב לי ליצור שיתופי פעולה ויצירת אקוסיסטם של יזמות. זה מעניין אותי באופן אישי ואעשה כל שביכולתי לסייע."

במהלך ביקורו עבר השר בין המחלקות השונות ודיבר עם כל אחד מהעובדים, שמע את סיפורי ההתמודדות שלהם מאז תחילת המלחמה והביע את תמיכתו והזדהותו עם מאמציהם להמשיך ולפעול בתנאים הקשים. מפעל פרסקו ממשיך להוות מודל לשיקום וצמיחה בעוטף עזה, והביקור של השר וסרלאוף מהווה צעד משמעותי בתמיכה והכרת המדינה במאמציהם להמשיך ולצמוח.

קרדיט: דוברות משרד נגב, גליל והחוסן הלאומי
קרדיט: דוברות משרד נגב, גליל והחוסן הלאומי
קרדיט: דוברות
קרדיט: דוברות משרד נגב, גליל והחוסן הלאומי
קרדיט: דוברות משרד נגב, גליל והחוסן הלאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן