"הקריפטו הראשון שלי": הפנינג טכנולוגי בפארק ההייטק גב-ים

"הקריפטו הראשון שלי": הפנינג טכנולוגי בפארק ההייטק גב-ים. אירוע הקריפטו הגדול של הנגב יוצא לדרך ולכם יש הזדמנות לפגוש ישירות את בכירי התעשייה בהפנינג חינמי שיתקיים בפארק ההייטק גב-ים בבאר שבע ביום ב', 29.5.23 החל מהשעה 18:00. מגוון הרצאות, סדנאות ופרסים מיוחדים

כסף חדש? כלכלה חדשה? מה זה קריפטו? איך קונים או מוכרים היום ביטקוין בישראל? הפנינג "הקריפטו הראשון שלי" אותו מוביל ארגון CryptoJungle שצמח בבירת הנגב, מתקיים בשיתוף עם עיריית באר שבע, פארק ההייטק 'גב-ים נגב', עמותות Blockchain B7 ו-Tech7, מרכז יזמות 360, איגוד הביטקוין הישראלי, החברה למשק וכלכלה וארגונים נוספים שמזמינים אתכם לקבל את כל התשובות במקום אחד, בערב אחד, שיעשה לכם סדר בג'ונגל.

באירוע ישתתפו בן סמוחה- מייסד ומנכ"ל CryptoJungle, נועה משיח מנכ"לית איגוד הביטקוין הישראלי, אילן שטרק- מנכ"ל אלטשולר-שחם הוריזון, אבי דיין- מנכ"ל ביטקוין צ'יינג' אסף סלע, מנכ"ל Eyes of Fashion NFT, רו"ח נטלי שולקין המתמחה בענף הקריפטו ונוספים.

בן סמוחה, קרדיט: Blockchain B7

בין הנושאים שיעלו באירוע- השינויים ברגולציה הישראלית סביב שוק הקריפטו, אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין בחברות מסחריו, Web 3.0, מטאוורס וטכנולוגיות מתקדמות כגון AR  ו-AI. לצד הרצאות וסקירת שוק עדכנית, יוצעו לבאים סדנאות NFT’s, אפשרות להתייעצות עם אנשי מקצוע בצעדים ראשונים בענף, דוכני מציאות רבודה ואפילו כספומט ביטקוין!

בן סמוחה, מנכ"ל CryptoJungle : "הפנינג 'בקריפטו הראשון שלי' הוא הזדמנות יוצאת דופן למתעניינים בכל הרמות להגיע ולפגוש את בכירי התעשייה ואת כל החידושים האחרונים בשוק הקריפטו בלי לצאת מהעיר. אנחנו גאים לשתף פעולה עם עיריית באר שבע ופארק ההייטק גב-ים, המשמש נקודת מפגש לחדשנות ויזמות טכנולוגית ומזמינים את הציבור הרחב לערב טכנולוגי עשיר, מרתק ומיוחד".

פארק ההייטק גב-ים סמוך לבניין 2, יום שני ה-29 במאי, בשעה 18:00. כניסה חינם בהרשמה מראש בקישור. מספר המקומות מוגבל.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן