הקיץ כבר כאן – כך תבחרו מוצרים ממותגים לעובדים שישווקו את העסק שלכם

מוצרים ממותגים לעובדים

העסק שלכם מייצר מוצרים איכותיים או מספק שירות מצוין, ובכל זאת היקף המכירות מדשדש? זה הזמן למתג אותו ולהגיע לעוד אנשים שיכולים להפיק תועלת ממה שאתם מציעים. אחת הדרכים היעילות והמשתלמות לעשות זאת היא מתנות לעובדים עם מיתוג חכם, ובכתבה זו תמצאו כמה רעיונות ודגשים שכדאי ליישם.

בקבוק מים עם מיתוג

בקיץ חשוב במיוחד להרבות בשתייה, ולכן בקבוק ממותג הוא מתנה שימושית מאוד. בנוסף, הבקבוקים התרמיים, כלומר אלה ששומרים על הטמפרטורה (גם כשמדובר על שתייה קרה וגם כשהם מכילים שתייה חמה), משדרים אסתטיות נקייה ונעימה לעין. חומר הגלם שממנו עשויים הבקבוקים הוא נירוסטה, שמתאפיינת בעמידות גבוהה. בהתאם הבקבוק נשמר היטב לטווח ארוך, ותורם את חלקו לשיווק העסק במשך שנים רבות.

שולחן חוף מתקפל

הקיץ הוא גם העונה האידיאלית לטיולים ובילויים בים. בהתאם גם שולחן חוף מתקפל הוא מתנה פרקטית: העובד או העובדת מקבלים פריט שמשדרג את היציאה מהבית, וכל הנוכחים בחוף הים זוכים לראות את הלוגו של העסק והפרטים הרלוונטיים. באופן טבעי אין צורך בשולחן גדול מדי כדי למשוך תשומת לב מבוקשת, אבל כן חשוב להקפיד על חומר גלם איכותי עם העדפה לאלומיניום – חומר בעל חוסן רב וכמו כן עמיד לרטיבות.

ערסל מים מתנפח לרגעים של שלווה אמיתית

עוד מוצר מומלץ לשיווק העסק בקיץ הוא ערסל מים מתנפח. בדיוק כמו השולחן או הבקבוק, גם הערסל הוא פריט שמושך מטבעו את המבטים, ולכן פרטי העסק מתבלטים לעין. חשוב לבחור ערסל שמתנפח בקלות ובמהירות בעזרת משאבה קומפקטית, ובנוסף הוא קל משקל ונוח לנשיאה. בדרך זו העובדים, ומן הסתם גם הילדים שלהם, ייהנו מרגעים של שלווה אמיתית בים או בבריכה, בנוסף כמובן למיתוג האפקטיבי.

אוהל צל משפחתי

כדי ליהנות מהקיץ בלי להסתכן, חשוב לזכור שחשיפה מופרזת לשמש עלולה לגרום לסרטן. אוהל מתקפל מספק צל לכל המשפחה (עד 4 נפשות), ולכן יכול להתאים גם הוא כשמחפשים מוצרים ממותגים לעובדים לטובת שיווק העסק. האוהלים המיועדים ליצירת צל בחוף עשויים מבד אלסטי ייעודי, ולכן הם קלי משקל. כמו כן הם דוחים חול כך שהעובדים לא יצטרכו לטרוח יתר על המידה כשהם חוזרים הביתה מהבילוי, ועוד כדאי לדעת שקל מאוד גם להקים את האוהל וגם לפרק אותו.

דגשים חשובים למיתוג אפקטיבי

אחרי שבוחרים את המוצר הרצוי, חשוב לוודא שהוא איכותי כדי ליצור את הרושם המבוקש. דגש נוסף הוא המיתוג עצמו: כדאי לפעול לפי הכלל 'תפסת מרובה לא תפסת', ולהדפיס על גבי המוצר את שם העסק, כתובת (פיזית או אתר אינטרנט), מספר טלפון, לוגו ולכל היותר מסר של כמה מילים. בדרך זו המיתוג לא משתלט על המוצר, אבל מספק את הפרטים החיוניים למי שירצה ליצור אתכם קשר.

כאן https://www.papirus.co.il, באתר האינטרנט של חברת פפירוס, תוכל למצוא קטלוג עשיר של מוצרים ממותגים. מוזמנים לעבור על כל האפשרויות ולמצוא את זו הנכונה ביותר עבורכם, בהתאם למאפייני העסק ומסגרת התקציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן