הפרקליטות הורתה לפתוח בחקירה נגד רופא מברזילי אשקלון שתומך במחבלים

לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי

סוף סוף זה קורה, פרקליטות המדינה הורתה למשטרה לפתוח בחקירה נגד ד"ר איסלאם אבו עומר, רופא מתמחה במרכז הרפואי ברזילי באשקלון ששיתף ונתן סימוני אהבתי למחבלים שביצעו את הטבח ב7/10, פרשה שחשפה כאן באתר החדשות של אשקלון, אשקלנייעס.

לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי
לייק??? אחד הפוסטים החביבים על הרופא מברזילי

אנשי צוות במרכז הרפואי ברזילי אשקלון נחרדו לגלות שבצוות הרפואי יש מי שתומכים ומעודדים מחבלים שביצעו טבח אכזרי בחיילים, תינוקות, ילדים, אנשים ונשים, חתכו להם איברים, ושרפו תינוקות חיים, כשאותם אנשי הצוות עצמם אמורים לטפל בפצועים מהאירועים.

נזכיר שבימים הראשונים למלחמה פצועים רבים הגיעו לברזילי באשקלון ישירות מהשטח בעוטף עזה, ובתחילת המלחמה אנשי צוות עדכנו את מערכת האתר בפוסטים של רופא אחר שסימן בעבר סימוני 'אהבתי' לפעילות של המחבלים על הגדר ברצועת עזה נגד חיילי צה"ל תוך שהוא כותב "התפללו עבור עזה".

כמו כן, רופא שהועסק בברזילי לפני שנים ספורות נעלם לפתע מהארץ באחד הימים וכעבור כמה חודשים התברר שהוא התגייס לדעאש, הגיע לסוריה דרך טורקיה והשתתף בקרבות כחלק מארגון הטרור האכזרי עד שמת.כו

התיק הועבר למחוז ירושלים – שם חיכו לאישור המיוחל מהפרקליטות

עם קבלת המידע מאנשי הצוות, העברנו אותו למשטרה על מנת שתפתח בחקירה, לאחר תקופה מסויימת של דשדוש מסיבות לא ברורות, התיק הועבר למחוז ירושלים במשטרת ישראל, שם המתינו לאישור מהפרקליטות לפתוח בחקירת האירוע.

והוא אמור לטפל בחיילים שלנו, אחד הפוסטים האהובים על ידי הרופא איסלם אבו עומר מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון
והוא אמור לטפל בחיילים שלנו, אחד הפוסטים האהובים על ידי הרופא איסלם אבו עומר מהמרכז הרפואי ברזילי אשקלון

בפרקליטות לקחו את הזמן, ולאחר לחץ ושאלות ממשוכות הודיעו כי הם לא מאשרים למשטרה לפתוח בחקירה, עד שתלונה בנושא הגיעה לממונה על הפרקליטות שבתחילת השבוע ביקש מהפרקליטות לקבל החלטה, ותוך זמן קצר ניתנה ההוראה לפתוח בחקירה נגד הרופא המוכר בברזילי.

נזכיר שגם אחיות במרכז שעבדו איתו נחרדו לגלות את מה שהרופאים העבירו למערכת אשקלנייעס, וביקשו שלא לעבוד בסביבתו של הרופא שאהד את הפעילות של המחבלים ואמור היה במקביל לטפל באזרחים וחיילים שהגיעו לברזילי.

בין היתר, הרופא סימן בלייק פוסטים בהם ניתן לראות את תושבי עזה מבצעים לינצ'ים בחטופים שהגיעו אליהם, פיצוצים שהופעלו על חיילים, טבח בכניסה לעיר שדרות, טבח בישובי עוטף עזה ועוד.

מה לדעתכם יגידו על זה בנציבות? עוד פוסט שקיבל לייק מאסלם אבו עומר
עוד פוסט שקיבל לייק מהרופא אסלם אבו עומר

בפרקליטות טענו בזמנו כי בג"צ כבר הודיע שאין אפשרות להרשיע מי שנתן לייק לפוסטים, במרכז הרפואי ברזילי שקיבל מאיתנו את הפנייה עם העברתה למשטרה הודיעו שמיד העבירו את המידע גם לנציבות, אולם התברר מאוחר יותר כי הדבר לא נעשה עד למחרת, ובסופו של דבר הנציבות הורתה להשעות את הרופא מעבודתו במרכז.

כעת מקווים אנשי הצוות הרפואי כי המשטרה תעצור את ד"ר אבו עומר, ותתחיל לחקור את הפרשה גם למען יראו וייראו.

כוחות מתוגברים במשטרה לקראת מירוץ לילה תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן