בחירות באשקלון: הפנתה עורף לרב אביטן – סופה ביילין סגרה עם תומר גלאם

למרות שלפני כחודש כבר נראה היה שיש דיל סגור לפיו ליברמן יורה לסופה ביילין להצטרף לרב אביטן בבחירות הקרובות, היום במסגרת הקמפיין של גלאם לבחירות הקרובות שהחל כבר באופן רשמי,נמסר טעמו: " מ״מ ראש העיר, סופיה ביילין, הודיעה כי תתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון.

השניים חתמו על הסכם קואליציוני לפיו, סופיה ביילין תהיה חלק מהקואליציה הרחבה שצפויה להתגבש בקדנציה הבאה.

חברי סיעת ׳אשקלון ביתנו׳,בראשות סופיה ביילין אשר מייצגים ציבור נרחב בעיר, תמכו בהחלטה זו פה אחד.

סופיה ביילין חשפה במעמד החתימה כ בשנים האחרונות פעל ראש העיר בעשייה חסרת תקדים בהיקפה ובחשיבותה למען תושבי העיר יוצאי חבר העמים תוך הבעת נאמנות בלתי מתפשרת לטובת העיר אשקלון לטענתה ואמרה: ״מהיום הראשון פעלנו בשיתוף פעולה עם ראש העיר למען התושבים. ראש העיר הוכיח את הלויאליות והפטריוטיות שלו למען העיר אשקלון בכלל ולמען ציבור יוצאי חבר העמים בפרט.

״אנחנו רואים זאת בחידוש ושיפור התשתיות בשכונות הוותיקות, בהקמת פארק הניצחון, בבניית בית התפוצות למורשת ישראל (בית העולה), ביצירת אלפי מקומות עבודה חדשים על ידי הקמת פארק ההיי-טק, הקמת טיילת אשקלון ושפע של מתחמי כושר וספורט, הקמת פארק האקו-ספורט וקידום פרויקטים ותוכניות נוספות לעידוד התיירות, התרבות והפנאי באשקלון. כל אלו, תוך שמירה על הסטטוס קוו הפורה והחשוב שמתקיים בעיר אשקלון״.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: ״אני מודה לחברתי היקרה, סופיה ביילין, על הבעת האמון המתמשכת שלה, בחזון שלנו ובעשייה הנרחבת שבאה לידי ביטוי בכל תחומי החיים של תושבי העיר בכלל ותושבי העיר, יוצאי חבר העמים בפרט.

סופה היא שותפה אמיתית ולאורך כל הדרך ראינו ואנחנו רואים יחד את טובת העיר ותושביה בלבד, תוך כבוד הדדי וערכים של רעות, סבלנות וסובלנות. אני משוכנע כי גם בקדנציה הבאה נמשיך בכוחות משולבים, איתנים ונחושים למען קידומה של העיר אשקלון ומיצובה כעיר המובילה בישראל באיכות חיי התושבים״.

תומר גלאם, סופה ביילין וסלומון דמקה, מתכוננים לשובו של שמעוני? צילום: יח"צ בחירות תומר גלאם
תומר גלאם, סופה ביילין וסלומון דמקה, מתכוננים לשובו של שמעוני? צילום: יח"צ בחירות תומר גלאם

https://ashkelnayes.co.il/28664

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן