הערב: ראש עיר מוכר מת ולא בטוח שכל המשפחה עודכנה

מחבל במרכז הרפואי ברזילי. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

שנים רבות דיברו על הצורך בשמירה על איפוק ואי התדהדרות במקרים שונים, בטח מצד אנשים שממונים על דברים חשובים הנוגעים לצורכי ציבור במספר מובנים הנוגעים לכל אחד ואחד מהתושבים, והלילה נודע כי ראש עיר מוכר מת.

ניהול תקין ויחס טוב לציבור על ידי ראש העירייה הם שני עמודים מרכזיים בבניית ושיפור המערכת העירונית. קשר חיובי עם הציבור מסייע ליצירת אמון ותמיכה במוסדות העירוניים ובמובילים המקומיים מול הרשויות המדיניות.

בנייה זו מבטיחה שהפעולות העירוניות יתבצעו בהתאם לצרכי התושבים ותוך התחשבות ברצונותיהם. בנוסף, ראש העירייה הוא גורם משמעותי בפיתוח תכניות ופרויקטים לשיפור האיכות של החיים בעיר. ניהול תקציב עירוני נכון תורם לביצוע רצוי של השקעות בתחומים שונים, כולל תחבורה, תשתיות, חינוך ושירותים ציבוריים.

התקשרות תמידית עם קהילות מקומיות מאפשרת לראש העירייה להבין את צרכיהם ולפעול להם באופן המתאים ביותר. ניהול תקין ויחס טוב עם הציבור עוזרים לקדם רווחת התושבים ולהבטיח פיתוח מתמד ותמיכה במערכת העירונית.

ראש עיר מוכר מת – לא כל המשפחה מעודכנת ומי בכלל יצטער על זה?

אך לא כך הדברים ברצועת עזה, שם ראש העירייה מאפשר למחבלים לפעול מתוך מבנים עירוניים, ובזמן בו במקומות אחרים דואגים למינויים, מכרזים תפורים, ושאר הוצאות על חשבון הציבור, שם דואגים לפעול בצורה שתבטיח את שלטון החמאס.

לא בטוח שיהיו מי שיצטערו מההודעה על מותו של ראש עיר מוכר בשם חתאם אל חארירי, שכיהן עד לפני מספר שעות כראש עיריית אלמעז'י ברצועת עזה, ומת לאחר הפגזות מאסיביות של חיל האויר הישראלי ברצועה. למרות שבשעות הערב המחבלים ברצועה בימים אלו יושבים לאכול ולפתוח את הצום עם ארוחה חגיגית, כנראה שגם מתכון לסינייה כבר לא יעזור להם, ובמקום שהם יישבו לאכול, הם ייאכלו על ידי תולעים.

אל חארירי, שנחשב לדמות מפתח ברצועה, היה בסמוך לאוניברסיטת אל קודס במבנה של משרד הפנים של עזה שהופגז מהאויר ושם, לפי דיווחים ברשתות הערביות נפצע ומת תוך זמן קצר יחד עם 2 מחבלים נוספים.

מחבל במרכז הרפואי ברזילי. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד
מחבל במרכז הרפואי ברזילי. אילוסטרציה, צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

מהפך במשטרה: בן גביר בוחר באבשלום פלד כמפכ"ל החדש – פרסום ראשון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן