העומסים בימי השוק במגדל יימשכו: העירייה מסרבת להפוך רחובות לחד סטריים

לאחר שקמה יוזמה של מספר תושבים להפוך רחובות בשכונת מגדל ובסביבות השוק לחד סטריים בימי המסחר בשוק, מסתבר שיש מי שדוחים את היוזמה שנועדה להקל על התושבים.

בעיריית אשקלון טוענים שמדובר בצירים שחשוב לשמור אותם פתוחים, אולם כוונת היוזמים היתה דווקא לשחרר את הצירים על ידי הפיכת הרחובות לחד סטריים בדומה לאזורים עמוסים במיוחד בארץ בעולם על מנת להקל על הנהגים.

נציין שבימי המסחר בשוק, ניתן לעמוד בפקקים באזור זמן רב ללא תזוזה, מאחר ותושבים רבים פוקדים את המקום.

היו ימים של שלום – רה"ע תומר גלאם בסיור בשוק העירוני. צילום דוברות עיריית אשקלון

נזכיר שלאחרונה פתחה העירייה במאבק מול סוחרי השוק העירוני שהשיבו לעירייה אולם לאחרונה נטען בעירייה שהשוק מביא לגירעון של 1.5 מיליון ש"ח מידי שנה.

לעומת זאת, בישיבת המועצה האחרונה מיד לאחר שהורידו את הסעיף שעסק בשוק העירוני, הוחלט על ידי חברי מועצת העיר להסיר סעיף שעסק בעלות הפרסום בשלטים של עיריית אשקלון וראש העירייה בעלות שמגיעה לכמיליון וחצי שח בשנתיים האחרונות.

בתגובה אמר גורם שקשור לנושא: " לא ייתכן שמאשימים את השוק בגירעון של 1.5 מיליון ש"ח ולא מסבירים איך בדיוק זה קורה, ודקה אחרי מתעלמים לחלוטין מפרסום חסר תועלת שנועד לפאר גורמים בעירייה ולא מביא תועלת לציבור. "

כאמור, בעירייה החליטו לדחות את היוזמה להפוך רחובות באזור לחד סטריים בימי המסחר ומסרו בתגובה: " המדובר באחד הצירים המרכזיים בעיר ומטבע הדברים, יש בו תנועה ערה של כלי רכב.

השאיפה היא דווקא לאפשר זרימה של תנועה, תוך כדי שמירה על הבטיחות, על מנת לעודד את המסחר במקום ובכך לסייע לעסקים."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן