תעדכנו את הילדים: קווי הסעות חדשים עבור תלמידים באשקלון

עדכון חשוב לתלמידים והורים רבים ברחבי העיר, בעיקר לשכונות הצפוניות בעיר, שנדרשים להגיע לבית הספר בהסעות תלמידים באשקלון.

עשרות שנים פועלים ברחבי אשקלון קווי אוטובוסים ייעודיים לתלמידים בחטיבות הביניים והתיכונים ולאור בניית השכונות החדשות ואיכלוסם, בין היתר גם על ידי תושבי אשקלון שגדלו בעיר, נוצרה דרישה מקרב ההורים לדאוג למסלולים נוספים בקווי הסעות התלמידים של העירייה בשכונת עיר היין.

בסופו של דבר, בעיריית אשקלון החליטו לשמוע לבקשות ההורים, ובלי לחכות לבחירות, כבר עכשיו פחות מחודש לבחירות הודיעו בעירייה כי החל מיום רביעי, 31.1.24 תרחיב עיריית אשקלון את קווי התלמידים ותפעיל קו נוסף לתלמידי שכונת עיר היין לבתי הספר אורט אפרידר, אורט הנרי רונסון, מקיף א' ומקיף ב'.

בשעה 07:15 הסעות הבוקר

הסעת הבוקר יתקיימו בימים ראשון עד שישי בשעה 7:15; בסיום יום הלימודים בימים ראשון עד חמישי תתקיים ההסעה בשעה 13:45 וביום שישי בשעה 11:45.

מסלול ההסעה בבוקר יחל מרחוב היוצרים 24 ולאחר מכן תעבור ההסעה ברחובות דרך ארץ, אריאל שרון ודרך הים בשכונת עיר ימים עד למוסדות החינוך.

ההסעה בסיום הלימודים תבוצע באופן תואם מהמקיפים לשכונת עיר היין.

הסעות לתלמידים לבתי ספר: יתרון משמעותי

הסעות לתלמידים לבתי ספר הן שירות חשוב המסייע להבטיח שכל התלמידים, ללא קשר למרחק מביתם למוסד החינוכי, יוכלו להגיע לבית הספר בזמן ובבטחה. הסעות אלה יכולות להועיל לתלמידים במספר דרכים, לרבות ווידוא שהתלמידים יגיעו לבית הספר בזמן, גם אם הם גרים במרחק רב.

זה חשוב במיוחד עבור תלמידים שצריכים להגיע מוקדם לבית הספר כדי להשתתף בפעילויות כמו תוכניות לפני תחילת הלימודים או תוכניות העשרה.

בהסעות לתלמידים לבתי ספר יכולות להפחית את הסיכון לתאונות דרכים. זה נובע מכך שהנהגים של ההסעות מוכשרים ומנוסים בנהיגה עם ילדים, והם נוהגים בזהירות רבה יותר.

תלמידים שמגיעים לבית הספר בזמן מרוכזים יותר בשיעורים. זה נובע מכך שהם לא צריכים לדאוג לנסוע לבית הספר ולהגיע בזמן, והם יכולים להתמקד בלימודים מרגע שהם מגיעים.

בנוסף, ההורים יכולים לשמוח שהתלמידים מתנסים בעצמם בלקיחת אחריות על מנת להגיע בזמן להסעה יחד עם חבריהם לספסל הלימודים.

למעשה, הסעות לתלמידים לבתי ספר הן שירות חשוב המסייע להבטיח שכל התלמידים, ללא קשר למצבם הכלכלי או למקום מגוריהם, יוכלו לקבל חינוך איכותי. הסעות אלה יכולות להועיל לתלמידים במספר דרכים, כולל הבטחת הגעה בזמן, הפחתת הסיכון לתאונות ושיפור הריכוז בשיעורים

הסעות תלמידים באשקלון, אילוסטרציה, אוטובוס דן בדרום. צילום ארכיון: יהודה שריפי
הסעות תלמידים באשקלון, אילוסטרציה, אוטובוס דן בדרום. צילום ארכיון: יהודה שריפי

מקרה חמור בבית חולים מוכר – רופא "צעיר " פגע קשות בקטינה שהיתה מאושפזת 

תגובה אחת

  1. למה אין הסעות מהסיטי לאורך אפרידר.ראיתי שכבר עשו כמעט נכח השכונות בעיר.חוץ מהשכונה שלנו .זה ממש רחוק לילדים ללכת ברגל כל יום הלוך וחזור..יש ימים שממש קר וגשום או להיפך..ללכת את כל המרחק הזה עם התיקים הכבדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן