המחיר למשתכן באשקלון: "לא מובן איך אישרו מחיר למשתכן במקום הזה – מדובר בשטח הכי יקר באשקלון והאזור הכי מבוקש"

"לא מובן איך אישרו מחיר למשתכן במקום הזה – מדובר בשטח הכי יקר באשקלון והאזור הכי מבוקש" – המחיר למשתכן בשכונת עיר ימים יצא לדרך

לאחר זמן רב של ציפייה והמתנה, פרוייקט המחיר למשתכן באשקלון יוצא לדרך והחלה תנופה הבניה באזור עיר ימים.

עיר ימים היא שכונה הממוקמת צפון מערבית לשכונת ברנע, במרחק של כ400 מטר מקו הים, ונחשבת לאזור היקר ביותר באשקלון.

החברות הקבלניות כבר החלו לעבוד באזור, בו גם יוקם ב"ה המגדל הגבוה ביותר באשקלון, בו יהיו 35 קומות מגורים, קומה מסחר וחניות תת קרקעיות.

המנופים בעיר ימים היום, צילום: אודי דוד בן דוד, אשקלון נייעס

 

גורמים במשרד השיכון סיפרו שמדובר במיזם יוקרתי וגורמים בעיריית אשקלון אומרים ש"לא מובן איך אישרו מחיר למשתכן במקום הזה – מדובר בשטח הכי יקר באשקלון והאזור הכי מבוקש".

 

שכונת עיר ימים אשקלון, צילום: רועי פרג'

 

רוכשי הדירות באזור, שהמתינו תקופה ארוכה לרכישת הדירות, צפויים לזכות לזינוק אדיר במחירי הדירות לאחר השלמת הבנייה, והצפי הוא ששווי הדירות במגדל הנבנה בימים אלו על ידי חברת כ.כוכב הנגב ירשום את הזינוק הגדול ביותר.

כבר לא צריך קראוון בשביל לישון ליד הים. הנוף הצפוי מקומת הקרקע בעיר ימים היום, צילום: אודי דוד בן דוד, אשקלון נייעס

 

בין הרוכשים בשכונה יש תושבים מקומיים מאשקלון כמו גם תושבים מאזור מרכז הארץ שחלקם החליטו לעבור למגורים באשקלון וחלקם בחרו לרכוש את הדירות להשקעה מתוך הערכה שהמחירים יזנקו בהרבה.

פרוייקט המגדל, שכונת עיר ימים אשקלון, צילום: רועי פרג'

נזכיר ששר האוצר לשעבר משה כחלון וראש העירייה תומר גלאם ספגו ביקורת רבה לאחר שהיו האשמות על הסיבות בגינן מתעכב פרוייקט המחיר למשתכן בעיר.

למרות זאת עם תחילת העבודות, רבים כבר מודים להם על הפרוייקט באשקלון בנוסף לאזור הנדל"ני יהיה עם גישה מהירה לכביש 4 ולתחנת הרכבת הצפויה לקום סמוך למחלף היציאה הצפוני החדש מאשקלון.

רחל גלאם הצדיקה מנשקת את בנה רה"ע תומר גלאם, גם התושבים שערך הדירות שלהם מזנק ינשקו אותו? צילום: דוברות עיריית אשקלון

כאמור, למרות שרק החלה הבנייה בשכונה, והצפי הוא שהבניין האחרון יאוכלס בתוך שלוש שנים, תושבים רבים כבר משערים לעצמם כמה כיף יהיה לקום בבוקר, לומר את ברכות השחר ולשתות כוס קפה עם הבריזה מהים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן