Site icon אשקלנייעס

המדריך לכתיבת כתיבה שיווקית

קרדיט לתמונה Freepik

את התוכן שנכתב באתרי האינטרנט השונים, לא רק הקורא האנושי קורא, אלא גם מנועי החיפוש. אי לכך, תוכן זה צריך להיות כתוב בצורה נכונה, מעבר לרמה הלשונית, ברמה שיווקית נכונה, על מנת שאתר האינטרנט שלכם לא "יבלע" באינטרנט, ויופיע בין ראשוני התוצאות שעולים מחיפוש במנוע החיפוש. לצורת כתיבה זו, למי שלא יודע, קוראים – כתיבה שיווקית. אז איך כותבים שיווקית, למה צריך לשים לב, מה נכון ומה פחות? בנוסף, למה כדאי לכם לבחור דווקא בצוות הכותבים של tabello לכתיבת התוכן? כל זאת ועוד במדריך לכתיבת כתיבה שיווקית שלפניכם.

דבר ראשון: עיקרון

ראשית כל, נפתח ונאמר שלכתיבה שיווקית ישנם אינספור דרכים, שיטות וטכניקות על מנת שזו תצליח, ובמדריך הקרוב אנו נפרט על אחת הדרכים הקיימות והבסיסיות ביותר.

אם כן, הדבר הראשון שעליכם להבין ולדעת לקראת כתיבה שיווקית, הוא מהו העיקרון עליו אתם עתידים לכתוב. בהתאם לעיקרון זה, חשוב למצוא מילת מפתח שתלווה אתכם, שהיא זו ש"תקפיץ" את המאמר שלכם בעת חיפושה במנוע החיפוש. בנוסף לכך כמובן, תוכלו למצוא מילות מפתח הקשורות לעקרון ולנושא עליו אתם כותבים, כך שגם בחיפוש של אלו, המאמר שלכם יעלה בין התוצאות הראשונות.

שימו לב, כי לא מומלץ לחזור על מילות המפתח יתר על המידה במהלך הכתיבה, וכי בהתאם לכמות המילים פזרו את מילת המפתח באופן הגיוני. אחרת, המטרה השיווקית שלכם עלולה לרדת לטמיון.

דבר שני: מבנה

הדבר השני, רגע לפני שניגשים לכתיבה עצמה, הוא המבנה. מומלץ לשמור על מבנה אסתטי וראוי לכתיבה כגון שימוש בכותרת ראשית, כותרות משנה, רשימות וכדומה. באשר לכותרות למיניהן, מומלץ גם כן להחליט מהן עוד לפני הכתיבה עצמה, וזאת על מנת להציב "יעדי ביניים" לכתיבה, על מנת שלא להתפזר ולכתוב על דברים שנוטים מהעיקר, ואינם ממוקדים בהתאם למילות המפתח ולעיקרון של המאמר.

דבר שליש ואחרון: תוכן

לבסוף ,אחרי שהבנו כיצד לבנות ולתכנן באופן איכותי ונכון את המאמר השיווקי שלנו, עלינו לגשת לדבר החשוב מכל – התוכן. את התוכן עצמו מומלץ לכתוב באופן עצמאי ולא להעתיק או לשכתב מקורות קיימים. אם אינכם בקיאים בנושא, עומדות בפניכם שתי אפשרויות:

מחפשים שיכתבו לכם את התוכן? Tabello זו הבחירה הנבונה

ככלל, קיימים שני חששות מרכזיים בתוכן שנכתב על ידי גורם אחר, שאינו בעל העסק:

צוות הכותבים של סוכנות התוכן tabello, מבוסס על כ-50 כותבי תוכן שנבחרו בקפידה. הכותבים הללו:

מחפשים תוכן? אל תחפשו יותר מדי – tabello ישמחו לספק לכם תוכן מהיר, מקצועי ואיכותי!

 

 

בהצלחה!

Exit mobile version