אחרי עשרות פניות שלא נענו, תושבי אשקלון יוצאים לקרב על איכות החיים שלהם וקוראים לפעולה: כך תדאגו שהעירייה תטפל בתלונות שלכם כמו שצריך
במהלך התקופה האחרונה, תושבים רבים פנו אל תמר קידר בנוגע לבעיות חוזרות ונשנות של אי אכיפה מצד העירייה בנושאים שונים: חסימת רחובות, חניה במקומות אסורים, אי פינוי אשפה, מטרדי רעש ועוד. למרות פניות מרובות, נראה כי הבעיות נותרות ללא מענה ראוי
תמר קידר הוציאה הודעה לכלל התושבים:
"חברים יקרים.
רבים מכם פנו אלי לגבי נושא אי האכיפה של חוקי עזר: חסימת רחובות, חניה באדום לבן שמפריע לתנועה, אי פינוי אשפה, מטרדי רעש וריח ועוד ועוד עשרות פניות שלא נענו.
חלק גדול מכם כבר פנה בעשרות פניות ועדיין אין אכיפה.
לצערי זו תופעה חוזרת: העדר אכיפה, אכיפה בררנית וכיו"ב.
זה תסכל אותי ומייאש לראות את העדר היחס והזלזול בכם.
אז…
לאחר בירורים ובדיקה הבנתי שהבעיה היא שהכל מתנקז ב 106 והתלונות והערעורים שלכם על אי אכיפה לא מתבררות בפני הגורם הנכון.
מה הכוונה? ידעתם שיש לכם זכות מלאה לפנות לממונה על תלונות הציבור בעיר אשקלון? הוא גם מחויב חוקית להגיש דו"ח על כל התלונות שקיבל ומה נעשה.
ולא רק זכות, אלא אם אתם באמת רוצים שהדברים יתועדו ולא יסגרו ב 106 ללא טיפול, אתם פשוט חייבים לפנות לממונה כדי שהכל יהיה מתועד וירשם.
הגיע הזמן שיתנו שירות ויחס לתושבים ולא ינפנפו אתכם.
איך נעשה את זה?
תתחילו להציף את הממונה בפניות שלכם.
סגרו לכם פניה ב 106 ללא טיפול? פנו בתלונה עם תיעוד.
ביקשתם לבצע אכיפה עשרות פעמים וזה לא טופל? תגישו תלונה ותצרפו את המחדלים.
כל פעם שאתם מגישים תלונה, שלחו לי העתק.
אני אאסוף את כל התלונות בסוף כל חודש ואבדוק מה נעשה.
שלכם,
תמר קידר"