המאבק המשפטי השתלם

 

חברת הביטוח הציעה פיצוי של 25 אלף שקלים, בזכות עו"ד איל כהן זכתה האישה שנפגעה בתאונת דרכים לפיצוי של כ-250 אלף שקלים.

 

האישה תושבת האזור, נסעה ברכבה כאשר בכניסה לנתיבות פגע ברכב בו נהגה פגיעה צידית. בעקבות הפגיעה וכשהיא סובלת מכאבים פונתה האישה באמבולנס לבית החולים "ברזילי" באשקלון על מנת לקבל טיפול רפואי.

לאחר סדרת בדיקות, נקבע כי היא סובלת מחבלה בעמוד שדרה  צווארי ובחבלה בכתף שמאל. היא אף התאשפזה למשך שלושה ימים, ולאחר המקרה נעדרה מעבודתה עשרה ימים בעקבות הפגיעה. כמו כן בהמשך התברר כי בעקבות התאונה היא סובלת מבלטי דיסק, וכאבים בכתף ואף עברה סדרת טיפולי פיזיותרפיה להקל על מצבה. לצערה המשיכה הנפגעת לסבול כאבים גם תקופה ארוכה לאחר המקרה ועד ליום זה.

לאחר התאונה פנתה האישה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן- קריסי – המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לה. עורך הדין פנה לחברת הביטוח וביקש לפצותה בגין נזקי הגוף והנזקים המשניים שנגרמו לה בעקבות התאונה. בחברת הביטוח לא התרשמו מהמקרה ומנזקיו, והציעו פיצוי בסך של 25 אלף שקלים, כמו גם, העלו שלל טענות בדבר מצבה הבריאותי של התובעת. כשטען עורך הדין כהן כי הפיצוי אינו משקף את כלל נזק, רחוק מכך, נענה מחברת הביטוח כי עומדת על טענותיה וכי הנפגעת אינה זכאית לפיצוי גבוה יותר.

באותו שלב החליט עו"ד כהן להגיש תביעה נגד חברת הביטוח שביטחה את רכבה של הנהגת הנפגעת בתאונה. בכתב התביעה פורטו נזקי הגוף שלה בעקבות התאונה, הכאבים מהם סבלה, והטיפולים שעברה. בין יתר הטענות, נטען בכתב התביעה כי עקב התאונה לתובעת נגרמו וייגרמו נזקים רבים לרבות הוצאות נסיעה, רפואיות ואחרות בעבר ובעתיד, עזרה צד ג', הפסדי שכר פוטנציאלים בעתיד, וצער כאב וסבל.

על אף שחברת הביטוח המשיכה לעמוד על טענותיה, ובטרם נשמעו עדויות הצדדים, ולאחר שהתברר לחברת הביטוח כי אין כל סיכוי שעמדתה תתקבל בבית המשפט, הגיעו הצדדים לפשרה לפיה חברת הביטוח שילמה לתובעת פיצוי בשיעור של כ- 250 אלף ₪ בגין נזקיה עקב התאונה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן