הלכלוך בדרך לבחירות התחיל: יותר מ 3 שעות אחרי שגלאם הוציא הודעה שיקויים אירוע נוסף במגדל, איתי סהר נזכר לתקוף אותו על זה שאין אירוע במגדל

לפני זמן קצר יצאה הודעה מאנשי התקשורת של המועמד לראשות העיר איתי סהר בה הוא תוקף את גלאם על כך שאין אירוע בשכונת מגדל.

ההודעה מגיעה יותר משלוש שעות אחרי שגלאם הודיע בחשבון הפייסבוק שלו שהעירייה תקיים אירוע נוסף בפורים בשכונת מגדל ולכן תמוה הזמן בו יצאה ההודעה החדשה של סהר, בה גם נכתב שהוא המועמד המוביל לראשות העיר מבלי שהדבר בא לביטוי בסקר כלשהו עד היום, ונראה כי אנשי התקשורת שלו לא לומדים מטעויות קודמות, וזהו לשון ההודעה שהם הוציאו כאמור, יותר משלוש שעות אחרי ההודעה של גלאם:

" שכונת מגדל והעסקים במדרחוב במצוקה אבל עיריית אשקלון מתכננת לקיים את העדלאידע בטיילת. איתי סהר לגלאם: "העירייה לא מבינה את תפקידה בכלכלת העיר"

"ברצוני לבקש שתשקול שנית ותורה בהקדם לקיים את אירועי פורים, כולם או חלקם, במדרחוב העירוני". כך כתב היום (ב') עורך הדין והיזם איתי סהר, המועמד המוביל לראשות עיריית אשקלון, לראש עיריית אשקלון בפועל תומר גלאם.

"מצב העסקים בשכונת מגדל ובמדרחוב בכי רע… והעירייה אחראית ואשמה במצב", כתב סהר לגלאם, "מאות מיליוני שקלים ירדו לטמיון בהוצאות בזבזניות ומיותרות שהועילו, אולי, לעסקנים ופוליטיקאים על חשבון מגדל, אך לא הועילו למגדל ואף גרמו לה נזק כבד(…) היה מצופה מהעירייה לעשות כל מאמץ, בכל הזדמנות, להזרים תנועה למגדל ולמדרחוב ולמנוע קריסה של הסוחרים הפועלים בה, אולם מדיניותה בפועל היא ההיפך הגמור".

"במשך שנים, נהגה העירייה לקיים במדרחוב שבשכונת מגדל את צעדת העדלאידע (…) מדובר במקור פרנסה לעסקים הקטנים במדרחוב. אבל השנה החליטה העירייה לקיים את העדלאידע בטיילת על חוף הים ואף לא לערוך אירוע משנה במדרחוב, למרות שבטיילת כמעט שאין עסקים. במקום לספק פרנסה לעסקים במגדל הנאבקים על גורלם (…) מייבאת העירייה למשך יום האירוע דוכנים זמניים למזון מהיר שרובם מגיעים מחוץ לעיר (…) עיריית אשקלון אינה מבינה את מקומה כשחקן מרכזי בכלכלת העיר, והיא אינה מחמיצה שום הזדמנות לתקוע מקלות בגלגלי העסקים המקומיים שמפרנסים אותה". "

תגובה אחת

  1. איתי סער,תומר גלם, אתם בדיחה תכיף המנהיג האמיתי חוזר איתמר שמעוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן