הליכוד באשקלון: חברת הדירקטוריון מול חבר המועצה ויו"ר מועצת הסניף

בחירות בקרוב בסניף המקומי של מפלגת הליכוד בעיר אשקלון בהם יידרשו חברי הסניף לבחור את מי שייצגו את הליכוד בבחירות הקרובות למועצת העיר אשקלון.

אחרי שעלתה האפשרות הסבירה לפיה הליכוד יריצו שתי רשימות בבחירות הקרובות בעיר אשקלון נראה שבליכוד החלו בחימום המנועים לקראת הבחירות בסניף המקומי.

מצד אחד, חברת הדירקטוריון בחברה הכלכלית חן וישניה שרוצה לכבוש את הסניף ואמרה היום לחברי הליכוד: " חבריי וחברות הליכוד מועצת סניף אשקלון היקרים,

שמי עו"ד חן וישניה בעלת תואר שני במשפטים, חברת דירקטוריון בחברה העירונית, הבת של אילנית חג׳אג׳ חברת ליכוד וחברת מזכירות הליכוד.
דור שלישי למפלגת הליכוד👑,

רוצה אני לשתף אתכם בהתמודדותי לראש הרשימה למועצת העיר מ ח ל !בכוונתי להביא לכם את מטרותיי ומחויבותי לבחירות המוניציפליות באשקלון.

הנני מלאת מוטיבציה ורצון עז להשפיע ולהציב את העיר אשקלון בקדמת הבמה של מדינת ישראל.
אני מבינה את האתגרים וההזדמנויות הקיימות בבחירות המוניציפליות, ואני מוכנה לשקול ולהציע פתרונות חדשים וחכמים עבור תושבי אשקלון והצלחת הליכוד בעיר.

כחברי הסניף של הליכוד באשקלון, אתם עמוד התווך שלי. אני רוצה לעבוד יחד עימכם, על מנת להביא את הליכוד לגבהים חדשים ולהצליח בבחירות המוניציפליות.
אני מבטיחה להיות שם בשבילכם, להקשיב לדעותיכם ולשתף אתכם בהחלטות המקושרות לקמפיין.

הבחירות יתקיימו ביום חמישי 13/7/23 בסניף הליכוד משעה 18:00 עד לשעה 22:00.

בברכה,
עו״ד חן וישניה"

מנגד יו"ר מועצת הסניף המקומי שמעון אסולין  שמסר: " חברי וחברות מועצת סניף אשקלון כפי שציינתי ניתנת לכם הזכות לבחור את רשימת הליכוד שתתמודד לבחירות המונצפאליות ב – 31/10/23 ועליכם מוטלת החובה לבחור לראש הרשימה חבר שיוכל ביכולתו ונסיונו להוביל את רשימת הליכוד למספר מנדטים שיתנו לנו בסיס להשפעה במועצת העיר.

כולכם מכירים אותי כחבר ליכוד נאמן שהוביל את הסניף כיו"ר מועצת הסניף בעשור האחרון ואת כל מערכות הבחירות מ – 19 עד 25 בהצלחה ובשיתוף כל ראשי הקבוצות ותאמינו לי שזה היה קשה בסניף מורכב שלנו אבל אכן הצלחתי ואפילו בתקציב מועט אבל עם אמונה בצדקת דרך הליכוד.

כך אעשה אם תבחרו בי להוביל כראשון את רשימת הליכוד עם הנסיון הרב שצברתי במהלך חיי במספר תחומים בהשכלתי אני בוגר אונברסיטת בן גוריון בנגב בחינוך והסטוריה , בוגר סמינר למדריכי נוער בית ברל תושב דימונה לשעבר ומשנת 1995 תושב אשקלון אפשר להגיד שהתאקלמתי טוב באשקלון.

קצת על תפקידי ונסיוני מנהל מחלקת תרבות נוער וספורט דימונה, מנהל מתנ"ס דימונה , מנהל אולפני עולים בעליה הגדולה מרוסיה אזור דרום , מנהל התוכנית לפעילי ציבור אוניברסיטת באר שבע, מנהל מחלקת החינוך ירוחם , מנהל שיווק פארק המים אשקלונה, מנכ"ל חברת שגיב הפקות תירות וארועים, מנהל המועצה הציונית לישראל אזור דרום, היום מרכז קבוצות מטילים עם שמעון שלקחתי על עצמי כפרוייקט קהילתי להיכרות עם ארץ ישראל לאוכלוסיה האשקלונית ובמיוחד לתושבי השכונות.

זו דרכי לעשיה ברוכה ומבקש את קולכם לבחור בי כראשון ברשימה ביום חמישי 13/7/23 החל משעה 18.00 עד לשעה 22.00 בסניף הליכוד ברחוב הנרייטה סולד 8 אשקלון.

בהצלחה לכל המועמדים שהגישו את מועמדותם דירוגם ברשימה תלוי בך ומבקש ממכם שוב לתת לי את הזכות להוביל את הרשימה ולבחור בי כראשון ברשימה. שמעון אסולין יו"ר הסניף"

פרסום ראשון: הליכוד מתכונן להריץ 2 רשימות שונות בעיר אשקלון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן