הילולת הבאבא סאלי התמונות שלכם:

כבר ביום חמישי החלו רבים לפקוד את ציונו הקדוש של דיסנא הבאבא סאלי זצוק"ל זיע"א בעיר נתיבות , שם התגורר לאחר שעזב את אשקלון ועסק בתורה ובברכות ליהודים מכל רחבי העולם בשארית ימיו.

רוצים לקבל את כל העדכונים החמים באשקלון ישירות בוואטסאפ או בפייסבוק בלי אפליקציה שתתקע לכם את המכשיר וללא עלות?  לקבלת העדכונים בפייסבוק תנו לנו לייק! בקישור הבא: https://www.facebook.com/אשקלנייעס-370559766740310/ במידה וכן לחצו כאן ע"מ להצטרף לקבוצת הווטאסאפ עדכוני אשקלון לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/IbnsaTXT58l80ooMfNrfz9   להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של אתר 'אשקלנייעס' לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/Gc8CqtXBJKVFKH1zgCo1De

הבאבא סאלי הקדוש נחשב למנהיג דגול ביהדות העולם וידוע בקשריו הענפים עם צדיקי הדור ובשנים האחרונות פורסמו מכתביו עם הרבי מלובביטש, שנגעו למספר שאלות ובהם האם לעזוב את מרוקו ולעלות לארץ הקודש. עוד לפני שעלה לארץ הקודש, קרא הבאבא סאלי ליהודי מרוקו שלא לרשום את ילדיהם לחינוך באליאנס ולשלוח אותם לחינוך במוסדות חב"ד שהוקמו על ידי הרבי מלובביטש באזורים שונים ברחבי מרוקו ולמעשה דאג בפועל לחינוך יהודי טהור עבור הילדים, תשב"ר שנלחם עבורם שיזכו להתחנך בדרך ישראל סבא.

צפו בתמונות מברית מילה שנערכה ביום שישי האחרון ( תודה לר' אביחי דניאלי על התמונות ) ומההילולא אמש בהם רואים גם את הרב יצחק ברדא מאשקלון עם ראש העירייה בפועל תומר גלאם בין באי ההילולה כמו רבים מאשקלון שהגיעו לפקוד את הציון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן