החשיבות של יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש אחראי לוודא כי התכנון האדריכלי של המבנה עונה על כל הדרישות והתקנות העדכניות של כיבוי אש. מדובר על איש מקצוע מנוסה ומיומן, שמכיר את התחום לעומק ומודע לכל הניואנסים השונים. היועץ אמור ללוות את הפרויקט שלכם כבר משלבי התכנון הראשוניים, במטרה למנוע טעויות, שיעלו לכם ביוקר בהמשך הדרך. בזכות ייעוץ מקצועי תוכלו למנוע תיקונים מיותרים ויקרים במבנה וכמובן לעמוד בכל הדרישות של שרותי הכבאות. היועץ אמור ללוות את הפרויקט שלכם לכול אורך הדרך, כולל שלבי הביצוע וכמובן שלב קבלת טופס 4. היועץ מודע לכל אמצעי הכיבוי הנדרשים והוא אחראי על ההתקנה התקנית שלהם. מדובר על התקנה של מתזים, גלאים, שלטי יציאה וכדומה. הוא אחראי על הכנת תוכנית בטיחות אש ועל הגשתה לשירותי הכבאות. תוכנית זו משמשת את הקבלן ומאפשרת לבנות את המבנה בצורה בטיחותית ותקנית.

ייעוץ בטיחות אש – מה מעולם לא ידעתם?

יועץ בטיחות אש אחראי למעשה על הבטיחות של כל מי שישהה בבניין במקרה של שריפה. המטרה שלו היא לעכב את השריפה ככל הניתן, לגלות אותה מוקדם ככל הניתן וכמובן לספק את האמצעים היעילים ביותר על מנת לכבות אותה. תוכנית בטיחות אש אמורה לכלול פירוט מדויק של כל פתחי המילוט, שישמשו את הנוכחים בבניין בעת שריפה. התוכנית אמורה לפרט את כמות היציאות מהמבנה, רוחב המעברים וחדרי המדרגות, מיקום פתחים לשחרור עשן ודלתות אש וכדומה. המטרה של תוכנית בטיחות אש היא לספק את כל אמצעי הבטיחות המתאימים, על מנת לשמור על הבריאות של האנשים הנוכחים בבניין בעת שריפה ולאפשר להם את הסיכויים הטובים ביותר להימלט מהמקום באופן בטיחותי.

ייעוץ בטיחות אש – נקודות חיוניות

יועץ מקצועי יבטיח לכם בדיקה מקיפה של התוכנית האדריכלית ויספק הנחיות מתאימות בהתאם לדרישות הכיבוי. הוא יכין ויגיש את תוכנית בטיחות האש לרשות הארצית לכבאות והצלה ויטפל בהתנגדויות השונות עד למתן האישור הנחוץ. היועץ אמור להכיר את כל הדקויות, שיאפשרו את זירוז התהליכים לצורך קבלת היתר הבנייה וטופס 4. הוא אמור להכיר את בודקי התוכניות בשירותי הכבאות וכמובן לעמוד בכל הדרישות והתקנות המחמירות ביותר. מדובר על איש מקצוע שיכול ללוות אתכם לכל אורך הדרך, כולל תיאום הביקורת של שירותי הכבאות במבנה הגמור ומילוי כל הדרישות הנחוצות לקבלת טופס 4.

אנו בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות נשמח לספק לכם יועץ בטיחות אש ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע והניסיון שצברנו לאורך השנים. היועצים המנוסים והמיומנים שלנו ישמחו לסייע לכם בתכנון בטיחות אש לבנייה פרטית ולקבלת היתרי בנייה ויספקו ליווי וייצוג מול שירותי הכבאות. אנו מספקים ייעוץ ובטיחות אש לבנייני מגורים, משרדים, תעשייה ומסחר, מלונות, תמ"א 38 ועוד. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

קרדיט לתמונות FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן