החל משבת: אפלייה בבתי הסוהר נגד אסירים חרדים שרוצים להתפלל כראוי

בושה וחרפה במדינת ישראל.
אסירים חרדים שנכנסו לבית הסוהר בגין עבירות שונות כמו אסירים שונים במדינה טוענים שבשירות בתי הסהור החליטו להפלות אותם לרעה לעומתם אסירים אחרים, רגע לפני שבת קודש.

לטענת האסירים החרדים, עד השבת היה נהוג להתפלל עם כובע וחליפה בשבתות אולם באופן מפלה החליטו בשירות בתי הסוהר למנוע מהם באופן משפיל את האפשרות להתפלל כפי שנוהגים יהודיםצרבים בארץ הקודש ומחוצה לה.

חבריו של אחד האסירים שנשפט בגין עבירה שלטענתם הוא כלל לא ביצע טוענים שהערבים יכולים להתפלל באיזה לבוש שהם רוצים אך בשב"ס החליטו באופן מבזה למנוע את חופש הדת דווקא מהאסירים היהודים ואין אף גורם שמנסה לסייע לאותם האסירים המשתייכים למגזר החרדי בעוד לערבים יש סיוע מכל הכיוונים ולכן בשירות בתי הסוהר מקלים עימם מאוד ומערימים קשיים על יהודים שומרי תורה ומצוות בנושא התפילה החל מהשבוע, ללא מתן הסברים ובניגוד גמור למה שהיה נהוג עד היום.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: " על אף שמסיבות שונות לא נאכפו משך תקופה מסויימת, פקודות שירות בתי הסוהר אינן מאפשרות לאסירים הכנסת כובעים וחליפות. אסירים באגפים דתיים מורשים בהכנסת מכנסיים שחורים וחולצות לבנות מכופתרות."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן