"החיים שלי בסכנה" קבלן מוכר מאשקלון נסחט ע"י צעירים מהדרום

קבלן מוכר מאוד מאשקלון נסחט בתקופה האחרונה על ידי צעירים מהדרום.

הקבלן, שבונה מספר פרוייקטים גדולים בעיר אשקלון ומתגורר בעיר, פנה לבית המשפט במטרה להוציא צו הרחקה לצעירים שמאיימים על חייו ומהעולה מהבקשה מסתבר שסיכנו בשבוע האחרון גם את תושבי העיר מספר פעמים במסגרת הניסיון לסחוט את הקבלן.

בין היתר, כך עולה מהבקשה שהוגשה לבית המשפט השלום באשקלון שהחליט משום מה לדון בתיק רק בעוד שבועיים, הצעירים הגיעו לאתר הבניה מספר פעמים ואף ניתקו את זרם החשמל למנוף בזמן העבודות מה שמהווה סכנה מיידית לתושבים המתגוררים בסמיכות במידה והדבר יגרום לתקלה חמורה במנוף הגבוה.

הצעירים דורשים מהקבלן כסף באמצעות קבלן משנה אותו הוא מעסיק, אולם הקבלן מסרב לשלם את הכספים שכן הצעירים לא ביצעו עבורו עבודה והוא החליט שלא ייכנע לסחיטת כספים ואיומים.

בצר לו, הקבלן פנה גם למשטרה אולם הבין שצריך צו הרחקה מיידי שכן הצעירים מהדרום איימו גם על חייו וחיי משפחתו באופן מפורש, תוך שהם דואגים להעביר לו מסרים שלא ממש אכפת להם אם ייפגעו גם תושבים אחרים, כי הם יצליחו להוציא ממנו כסף בכל דרך אפשרית, כשכל האפשרויות פתוחות.

בסביבת הקבלן יודעים מהסיפור שמתרחש בתקופה האחרונה ובשבוע האחרון עלה מדרגה מה שהוביל אותו לפנות לבית משפט השלום באשקלון במטרה לנסות ולהציל את חייו.

נזכיר שלאחרונה התרחשו באזור מספר אירועים לא נעימים במעורבות של צעירים מהדרום ואזרחים זרים, האחרון בהם, הרצח של האישה הישראלית מאחת מערי הדרום, שגופתה אותרה בפרשת הרצח בגינה ציבורית בעיר אשדוד כשמעצרו של מוחמד א-בלע, החשוד המרכזי ברצח הוארך בתחילת השבוע.

בשבועות האחרונים היו גם מספר מקרי התפרצויות לבתי מגורים ורכבים בדרום והמשטרה העלתה הילוך בכל הקשור לשמירה על הבטחון האישי של התושבים בדרום בכלל ובאשקלון בפרט, ולמרות שדבר לא נעשה על ידי גורמים אחרים שמאפשרים לזרים שחלקם ללא היתרי שהיה, לשכור דירות באשקלון, במשטרה הצליחו לתפוס מספר שב"חים בעיר.

סיירות מג"ב שעורכות סיורים באזור המרינה גם תרמו לתחושת הביטחון האישי של התושבים ואף הצליחו לאתר ולעצור שב"ח שהסתובב בחופשיות ברחבי העיר שעות רבות עד שהגיע למרינה.

במקרה אחר, עירנות הורים הצליחה להביא לכך שהמשטרה הגיעה תוך זמן קצר לאחת משכונות העיר ושם לעצור שב"ח אחר, תושב הכפר ייטא שליד חברון, מקום ממנו יצאו בעבר הרחוק והקרוב מספר רב של מחבלים שביצעו פיגועים או סייעו למחבלים אחרים בביצוע פיגועים.

לפני שנים ספורות, צעיר מהדרום שהיה סטודנט במכללת אשקלון והתגורר במעונות במכללה, ביצע פיגוע בו נהרג בכניסה לערד החייל רון קוקיה הי"ד.

כעת כאמור הקבלן ומשפחתו מחכים לדיון שיתקיים בבית משפט השלום בעיר, במטרה להרחיק את הצעירים שמאיימים על חייהם ולמנוע פגיעה באזרחים.

אילוסטרציה. מנופי בנייה באשקלון. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן