הזדמנות נדירה: קייטנות גלישה לילדים מכל המגזרים

מועדון "ים ושמיים" משלים בימים אלה את ההרשמה לקייטנות הקיץ

מועדון הגלישה "ים ושמיים", בניהולו של ניר וינטר וחי דוד שמחון, משלים בימים אלה את תקופת ההרשמה לקייטנות הקיץ הייחודיות שלו, המתקיימות בחופי הרצליה ואשקלון. הקייטנות, המתקיימות בהפרדה מלאה בין בנים לבנות, מאפשרות גם לצעירים וצעירות מהמגזרים הדתי והחרדי להשתתף ולחוות את עולם הגלישה בצורה מותאמת וייחודית.

 חוויית גלישה מותאמת לכלל המגזרים

מועדון הגלישה "ים ושמיים" נוצר מתוך חזון להנגיש את תחום הגלישה לכלל האוכלוסייה, כולל המגזרים הדתי והחרדי, אשר לעיתים מתקשים למצוא פעילויות פנאי תואמות לאורח חייהם. הקייטנות מיועדות לצעירים בגילאי 7 עד 18 עם ניסיון בסיסי בשחייה, אך המועדון מציע גם הדרכת שחייה מקדימה לאלו שאינם יודעים לשחות.

 מסגרת הקייטנות

הקייטנות מתקיימות בסבבים של 5 ימים רצופים, כאשר המשתתפים יכולים לבחור בין מסגרת בוקר (8:30-13:00) או מסגרת אחר הצהריים (14:00-18:00). כל קייטנה כוללת הסעות, גלשן אישי וחולצת לייקרה לכל משתתף, ומתקיימת בפיקוח מלא של מציל ובאישור משרד החינוך. אחד מהיתרונות הבולטים של הקייטנה הוא היחס האישי, כאשר כל מדריך אחראי על לא יותר משישה גולשים במקביל, מה שמבטיח יחס פרטני והדרכה מקצועית ומדויקת.

 מחיר ונגישות

מחיר הקייטנה עבור מחזור של 5 ימים עומד על 950 ₪ בלבד, סכום נגיש יחסית המאפשר למשפחות רבות להעניק לילדיהם חוויית קיץ בלתי נשכחת. הקייטנות של "ים ושמיים" מציעות הרבה מעבר ללמידת גלישה. באמצעות הפעילות האתגרית בים, הילדים מפתחים יכולת התמודדות עם קשיים פיזיים ומנטליים, מה שמסייע בבניית חוסן אישי וקבוצתי. כל זאת, תוך הקפדה יתרה על הבטיחות ועם דגש על התמודדות בריאה ומהנה עם אתגרי הים.

ים ושמיים – הגלישה כגשר בין האדם לטבע, האדם לעצמו ואדם לאדם

מועדון הגלישה ים ושמיים מנוהל על ידי ניר וינטר וחי דוד שמחון, שני מדריכי גלישה מנוסים, כשחי דוד הוא גם מאמן שחיה מוסמך. חי דוד וניר הם לוחמים במילואים ששירתו חודשים ארוכים במהלך המלחמה האחרונה. המועדון מקיים פעילויות גלישה מגוונות לבניית חוסן וטיפול דרך התמודדות עם האתגרים שמציב הים לכל גולש, כולל פעילות "ממדים לגלים" המסייעת לחיילי מילואים להתמודד עם מה שעברו ומחנות גלישה וקייטנות הפונות לכלל המגזרים כולל המגזר הדתי והחרדי.

בזכות קיום מחנות וקייטנות גלישה בהפרדה בין בנים לבנות, המועדון מצליח להביא את עולם הגלישה לצעירים וצעירות שעד היום, לא היתה להם את האפשרות וההכוונה לגשת לתחום גלישת הגלים. במועדון רואים  בגלישה גשר בין אדם לאדם ובין אדם לטבע וכדרך חיים בריאה לגוף ולנפש. קורס הגלישה מאפשר גיבוש כצוות ויצירת אווירה פתוחה, קלילה ומהנה.

 סיכום

מועדון הגלישה "ים ושמיים" מביא את עולם הגלישה לצעירים וצעירות מכלל המגזרים, תוך התאמה מושלמת לאורח חייהם. בעזרת קורסי גלישה מהנים, יחס אישי וצוות מדריכים מקצועי, המועדון מציע חוויות קיץ בלתי נשכחות המשלבות פעילות גופנית, התמודדות עם אתגרים והנאה מירבית. לאור ההצלחה של השנים הקודמות והביקוש הרב, מומלץ למהר ולהרשם לקייטנות הקיץ הקרובות של מועדון "ים ושמיים" לפני סיום ההרשמה.

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן