הורים תתעוררו! צעיר נעצר לאחר שביצע עבירות חמורות מאוד במספר רב של קטינים באשקלון I הפרטים המלאים בפרשה החמורה שמזעזעת את החוקרים

ואדים בורדיאן, בן 19 שהכיר ילדים בתחנת הדלק השכונתית פתח להם קבוצת ווטאסאפ וככה הצליח לפגוע בפגיעות מיניות חמורות בכל הילדים.

מסתבר שבאשקלון יש דירת מגורים, שם המשכירים מאפשרים לאנשים לבצע מעשי תועבה בקטינים וואדים, שהכיר את הדירה הזו החליט לנצל את המקום לצורך הפגיעה בקטינים.

מסתבר שלמרות כל הידיעות בשנים האחרונות בתחום הפגיעות בקטינים הורים באשקלון ממשיכים להתעלם ומאפשרים לילדים להשתמש במכשירי סמארטפון בלי שום בקרה ולא מודעים לנזקים הנרחבים שהם עושים.

הפעם מדובר בחבורת ילדים בגילאי 13 – 14 שכולם עברו התעללות הכוללת מעשים חמורים ביותר על ידי פרא בן 19 בשם ואדים ברוידאן, שפגש אותם בתחנת דלק בשכונה בה הם מתגוררים.

ההיכרות איתו הובילה למעשים החמורים, ובשלב מסויים הוא אף פתח קבוצת ווטאסאפ דרכה הצליח להשליט טרור על הקטינים, מתחת לאפם של הוריהם שכאמור לא העזו לבדוק את המכשירים אותם הביאו לילדים.

בין היתר, ברודיאן שכר חדר למעשה תועבה בלב שכונת הסיטי, כשהבעלים של המקום יודעים ומכוונים את הדירה לצורך מעשי תועבה חמורים ושם פגע בקטינים ובקטינות בזה אחר זה.

כמו כן, הוא הכריח אותם ליטול סמים תוך שהוא מאיים שבמידה ולא ייגעו בסמים הוא ידקור אותם וישחט אותם.

הקטינים, כולם מבתים טובים וילדים תמימים, נבהלו ובמספר רב של פעמים נאלצו לקיים את דבריו של ברודיאן שאף החליט להשתמש בחלקם כמשרתים.

ממשטרת ישראל נמסר: " הצהרת תובע הוגשה היום נגד החשוד ודים בורדיאן כבן ה 19 מאשקלון, בחשד שביצע ב 6 קטינים עבירות מין חמורות, עבירות סחיטה באיומים ואספקת סמים מסוכנים.

משטרת אשקלון מזה מספר שבועות מנהלת פרשייה שכונתה בשם 'החדר האדום', שבחלקה התנהלה תחת איסור פרסום שהוטל ע"י בימ"ש.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ממרכז ההגנה לקטינים, לפיו עלה חשד לעבירות מין חמורות שבוצעו בקטינה כבת 14 ע"י צעיר כבן 19 תושב אשקלון.

עם התקדמות חקירת המשטרה, הצליחו החוקרים להגיע ל 5 קטינים נוספים (13-14) ולגבות תלונותיהם, מהן עלו חשדות חמורים של ניצול מיני ע"י החשוד בתמורה לאספקת מוצרי טבק, עבירות מין חמורות תוך איומים כי אם לא יפעלו כרצונו יפגע בהם ועבירות של סחיטה באיומים במהלכן נדרשו הקטינים לבצע עבודות עבור החשוד בתמורה ל'חובות' שצברו אצלו.

בנוסף, עלה החשד כי החשוד בחלק מהמקרים שכר חדר אירוח בעיר אשקלון, שם ביצע בקטינים חלק מהעבירות החמורות ושידל אותם לבצע בעצמם עבירות מין בין היתר גם בקטינה. במקרים אחרים עשה זאת במקומות שונים בעיר אשקלון.

היום בדיון נוסף שהתקיים בבימ"ש השלום, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד 3.3.22, במטרה לאפשר לפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום".

עו"ד ליאור רונן שמייצג את ואדים ברוידאן מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "לאחר שיוגש כתב האישום ונקבל את חומרי החקירה נלמד אותם ונוכל להתייחס לאישומים".

ואדים בורדיאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן