הורים לילדים במתנ"ס נווה דקלים? עדכנו אתכם על הטרדה במתנ"ס?

המעצר בשבוע שעבר של אב הבית במתנ"ס נווה אילן, גרם לחשיפת מקרה נוסף של הטרדה מינית שהושתקה במתנ"ס באשקלון.

ההנהלה ידעה וגם גורמים בעירייה, ובכל זאת – הורים לילדים במתנ"ס לא עודכנו ולא ידעו אם עליהם לתשאל את הילדים אם נחשפו לאירועים דומים.

המקרה הגיע למנהלת המתנ"ס, שמנהלת גם את מתנ"ס נווה אילן, אולם היא עדכנה מספר מועט של גורמים והדבר לא הובא לידיעת המשטרה או ההורים לילדים בחוגים במתנ"ס.

לאחר המקרה האחרון במתנ"ס נווה אילן, מיהרו בעירייה, מסיבות מסויימות לאיים על כתבים שפרסמו את הנושא ועשו זאת בדרכים שונות, אולם לא ידעו למעשה שדווקא המהלכים שלהם הביאו לחשיפת מקרה אחר שלא היה ידוע גם לכתבים בעיר.

נזכיר שבמתנ"ס נווה אילן העלו פוסט זועק לאחר המקרה שפורסם בשבוע שעבר ובכל זאת לא הצליחו לשכנע הורים לילדים במתנ"ס כי הדבר יכול לעבור מתחת לראדר, מה גם שההורים לא ידעו כי במקום פועל חדר לסיפוק צרכים של אחד העובדים.

החדר ניתן לו על ידי מנהלת המתנ"ס ולטענתה הוא היה היחיד שיש לו את המפתחות לחדר מה שמעלה תמיהה על מה שהתרחש במקום.

גורמי חינוך בעיר ששמעו את הגירסא של נווה אילן, הופתעו ואמרו שאין דבר כזה שאין להם מושג מה קורה בכל חדר וכיתה בבתי הספר או המתנ"סים ברחבי העיר והופתעו לגלות שחדר שלם סופק לאב הבית בנווה אילן.

התכתבות שדלפה החוצה לאחר המקרה בנווה אילן, בה היו מכותבים מנכ"לית החברה העירונית וסמנכ"ל החברה הביאה לחשיפת ההטרדה המינית במתנ"ס נווה דקלים, אולם בעירייה ניסו כמובן למזער נזקים.

לעומת הסיפור שהתפרסם בנווה אילן, במתנ"ס נווה דקלים מיהרו להשתיק את הנושא וההורים כלל לא ידעו על האירוע שהתרחש.

פרטים נוספים יובאו בהמשך, מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " המקרה, בו נזרקה הערה מילולית פוגענית ע״י גמלאי מועדון יום לעבר אחת ממבקרות המרכז הקהילתי, דווח לגורמים הרלוונטיים. לאחר קיום בירור שנערך בין הגמלאי לעובדת הסוציאלית שמרכזת את פעילות המועדונים, הוחלט על הוצאתו מהמועדון".

אילוסטרציה, צילום: pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן