הודעת רכז דרום ברה"ר ותמונות מהאירוע של העירייה בהיכל

לפני זמן קצר יצאה הודעה בקבוצות הכשרות השונות שנשלחה על ידי רכז דרום ברבנות הראשית לישראל ביחידה לאכיפת הונאה בכשרות, בה התייחס לאשקלון ואמר: "בביקורת שנערכה ע"י מפקחי ומשגחי הרבנות המקומית אשקלון נמצא כי במהלך השבת מוצאי הפסח נערכו הכנות לאירוע ההמימונה בהיכל התרבות אשקלון,כמו כן הוצגו באירוע אישורי כשרות מצולמים בניגוד לחוק. אי לכך ובהתאם לזאת לא ניתן לסמוך על ציוני הכשרות במקום! הרבנות אשקלון מודיעה כי אין לה אחריות על המזון במקום מבחינה כשרותית! קנסות מנהליים יוטלו ע"פ חוק!מצ"ב תמונות וצילומים להמחשה. יידע הציבור הרחב ויזהר!
בברכה רכז דרום הרה"ר היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות. "

נציין שלאחר החשיפה מוקדם יותר באשקלנייעס מספר תושבים ששוחחו עם מערכת האתר, אמרו שנדהמו לקרוא את הדברים ויתרה מכך חרה להם שייתכן שיהודים נכשלו בכשרות ולא מובן מדוע הדבר לא פורסם לציבור מוקדם יותר על מנת להזהיר כמה שיותר יהודים.

בינתיים בעירייה מדווחים גם על הצלחת האירוע ומוסרים: "בהיכל התרבות התקיימה חגיגת מימונה מרכזית בשיתוף הפדרציה העולמית ליהדות מרוקו. האירוע נערך בהשתתפות ראש העיר בפועל, תומר גלאם, חברי הכנסת אבי דיכטר וציפי ליבני ושופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר. אריק משעלי ולהקת 'אוריינטל שימחו את הקהל שהתכבד במופלטות ועוגיות כמיטב המסורת. "

כמו כן, במהלך הערב הגיעו לעיר אישים נוספים שהתארחו בביתם של משפחות סבח ואטיאס.

צפו בתמונות, צילום עירייה ואורחים: אלדד עובדיה, אשר דיין

צילום מזון וכשרות: הרה"ר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן