ההתעללות במעון: אחרי התלונה והצפיה במצלמות המשטרה פתחה בחקירה

הפרשה הקשה שנחשפה הבוקר לגבי מעון 'כרמים', כפי שפרסמה עיריית אשקלון בשעות הבוקר היום לאחר חשיפת אשקלנייעס שהוגשה תלונה על ידי מפקחת משרד החינוך שצפתה במצלמות אבטחה במעון בעיר, נמצאת בטיפול משטרת ישראל.

כזכור, הבוקר פרסמנו ברשת עדכוני אשקלון, רשת העדכונים של העיר, כי מפקחת שצפתה במצלמות אבטחה במעון מוכר בעיר פנתה לממונים עליה כשהיא מזועזעת ממה שראתה במצלמות האבטחה ומשם הדרך לתלונה למשטרת ישראל היתה קצרה.

חברי מועצה חדשים – בעירייה הבינו שחייבים לשתף פעולה עם הציבור

כעבור זמן קצר והודות לכך שחברי מועצת העיר החדשים עו"ד תמר קידר ויוסי פרטוק החליטו שהם לא מאפשרים לעירייה להסתיר מידע מהציבור בשום אופן, הוחלט על ידי העירייה שלא להתמהמה וניתנה הוראה לדוברת העירייה להוציא הודעה לציבור ובה נכתב שם המעון.

בהודעת העירייה נכתב: " בעקבות טענות על התנהלות לא הולמת לכאורה של אחת המטפלות כלפי ילדים במעון 'כרמים' בעיר, הוגשה על ידי משרד החינוך תלונה במשטרה לבירור הטענות.

עיריית אשקלון והחברה העירונית רואות בחומרה כל התנהגות חריגה, העלולה לפגוע בילדים ותעשה את כל הנדרש כדי להבטיח את שלומם וביטחונם.

בשלב זה המטפלת נתבקשה שלא להגיע לגן, עד לסיום הבירור. במקביל, הורי הגן עודכנו בנושא ויקבלו יחד עם ילדיהם את כל המענים הנדרשים. החברה העירונית תשתף פעולה ככל שיידרש כדי להגיע לחקר האמת".

משטרת ישראל: נפתחה חקירה, יש עניינים של צנעת הפרט

ניכר כי בעיריית אשקלון הבינו שאין צורך להילחם בתושבים ואפילו יש לשתף פעולה עם אלו שמשלמים את המיסים מהם נהנים חברי הנהלת העירייה, ולאחר שהוציאו את ההודעה ואף החליטו להורות למטפלת שלא להגיע בזמן הקרוב למעון.

במשטרת ישראל אישרו שאכן הוגשה תלונה ומסרו: " בעקבות מספר דיווחים בנושא, משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות המקרה. החקירה בראשיתה, מטעמי צנעת הפרט לא נוכל לפרט אודותיה"

התעללות במעון באשקלון, אילוסטרציה
התעללות במעון באשקלון, אילוסטרציה.

V.I.P: מחבל הנוחבה הועבר לאשדוד – הפגנה היום מול אסותא – אשדודים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן