הביטקוין שמשגע את העולם, כנס עם נציגים מאשקלון


קהילת הבלוקצ'יין בבאר-שבע שמחה להודיע על הכנס הראשון בדרום שעוסק במטבע הדיגיטלי שמטריף את כולם ובטכנולוגיה המהפכנית שמאיימת לשנות את העולם כפי שאנו מכירים אותו.

בנוסף, מי שרצה ולא העז יקבל סיוע בפתיחת ארנק הביטקוין הראשון שלו בסמארטפון (לא חשוב איזה) ואפילו הפקדה קטנה ראשונה בחינם!!

האירוע יתקיים ב-20/12/2017, יום רביעי, באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בניין 98 (בניין אברהם בן דוד אוחיון למדעי ההתנהגות), אולם 001.
הכניסה בחינם ומותנית בהרשמה מראש בלבד!

לינק להרשמה: https://goo.gl/UrCi1j
* אז מה בתכנית? *
18:30 

קבלת פנים מיוחדת עם עמדה שתוקדש לפתיחת ארנקים והפקדה ראשונה של קצת ביטקוין (מי יודע, אולי יום אחד זה יהיה שווה מליונים ;). יהיה גם זמן למינגלינג וכיבוד קל. 
19:30 

מיד לאחר קבלת הפנים נערוך סדרת הרצאות קצרות מפי מרצים מובילים המכסות את תחום המטבעות הדיגיטליים וטכנולוגית הבלוקצ'יין ומותאמות לכל רמות הידע ותחומי העניין.

נשמח לראותכם!
*סדר ההרצאות* 
*אריאל הורוביץ – לשעבר שגריר בשגרירות הביטקוין ומנהל קהילה באיגוד הביטקוין הישראלי. אריאל יסביר בפשטות ויעזור לכם להכיר ולהבין את עולם הביטקוין.
*דפנה סיני – חוקרת מטבעות הקריפטוגרפייים ומתכנתת בתחום מזה שנים. הקימה ומנהלת את קבוצת הפייסבוק: נשים בביטקוין ואת אתר shecoins.com. תרצה על הנגשת הביטקוין לכולם בעזרת הפשטה וגישור של הפער הטכנולוגי הקיים. 
*ענת שביט – שותפה מנהלת של מחלקת המיסים במשרד פישר בכר אורון ושות', תרצה על היבטים חוקתיים ומיסוי הנוגע לפעילות בתחום מטבעות דיגיטליים בישראל. 
*אור פרלמן – מיסד שותף בחברת הבלוקצ'יין ChromeWay ובאר שבעי לשעבר יחזור לדרום כדי לספר לכם על יזמות ישראלית בתחום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן