האם זה הזמן הנכון להשקיע בנדל"ן בגרמניה ?

קרדיט תמונה PEXELS

מאז סוף מלחמת העולם השנייה ועד סוף שנות השמונים במאה ה-20, לא היתה יכולה גרמניה לבטא את הפוטנציאל הטמון בה מבחינה עסקית ומבחינות אחרות, מאחר והיא הייתה מחולקת בין מזרח למערב. עם איחודה של גרמניה בתחילת שנות התשעים, היא החלה לצמוח ולהפוך לכוח הכלכלי, העסקי והדיפלומטי המוביל באירופה.

אחת ההוכחות לכך היא הפיכתה למוקד משיכה עבור משקיעים רבים מכל העולם ובפרט מישראל, הבוחרים להשקיע את כספם בנדל"ן מקומי. גרמניה הפכה להיות מוקד למשקיעים ותיקים ומנוסים, וכן משקיעים מתחילים, אשר מעוניינים להשקיע את כספם בצורה חכמה ונכונה, בהשקעות שיכולות לייצר להם תשואה גבוהה ומשמעותית. אלו תשואות שיכולות להבטיח ביטחון כלכלי לאורך זמן.

ישנן סיבות שונות שיסבירו מדוע השקעת נדל"ן בגרמניה  משתלמת. באופן טבעי, השקעה ביעד כמו ברלין מייצרת תשואה שונה מהשקעה בעיר בינונית או קטנה. לכן חשוב מאוד להיעזר בגורמים שמתמחים בכך ואשר להם את הידע הדרוש, כלים ויכולות שיכולים לעזור לבחור את המקום הנכון, ולבצע את ההשקעה המשתלמת ביותר בעבורכם. זאת בעיקר מתוך היכרות עם השוק המקומי.

מדוע משתלם כל כך להשקיע בנדל"ן בגרמניה?

מיקום אסטרטגי – אחת הסיבות שבגינה גרמניה הפכה להיות מדינה משמעותית מאוד באיחוד האירופי ובכלל, זה המיקום שלה. היא מצויה בלב אירופה, בין מזרח למערב. היא מהווה מוקד לתיירים מכל רחבי העולם, אך גם למשקיעים, סטודנטים וגורמים אחרים המבקשים ליהנות מהשפע שיש בה ומכל מה שהיא מציעה, בין אם זה מבחינה כלכלית, היסטורית או תרבותית.

תרבות ואמנות – גרמניה היא מדינה בעלת היסטוריה והיבטים תרבותיים רבים. לכן היא גם מושכת אליה הרבה מאוד תיירים ומבקרים, אך גם אנשים המבקשים להתגורר בה ולהשתלב במרקם החיים המקומי. לכך צריך להוסיף את העובדה שמדובר באחת הכלכלות החזקות והמשמעויות בעולם. מה שעוזר לה לייצר שוק עבודה מפותח ולספק איכות חיים גבוהה לתושבים.

אוניברסיטאות ומחקר – אחת הסיבות בגינן אנשים בוחרים לעבור ולהתגורר בגרמניה, בין אם מדובר במשפחות עם ילדים ובין אם מדובר בצעירים וצעירות, היא העובדה שיש במדינה שורה ארוכה של אוניברסיטאות מהטובות בעולם עם מחלקות למחקר בתחומים שונים ומגוונים. כאמור, זה מושך אל המדינה הרבה מאוד זרים המעוניינים להתגורר בה, דבר שיכול לעזור למשקיעים בנדל"ן המקומי.

מחירים נמוכים ותשואה גבוהה – אחד היתרונות הבולטים של גרמניה היא העובדה שיש לה יכולת להציע למשקיעים אפשרות להשקיע במחיר נמוך ועדיין להנות מתשואה גבוהה לאורך זמן – דבר שיאפשר להם גם להחזיר את ההשקעה וגם לייצר רווח משמעותי שישרת אותם.

החוכמה היא לדעת לבחור את המקום הנכון להשקיע בו.

אחת השאלות ששואלים רבים, האם זה הזמן הנכון להשקיע בגרמניה.
אז התשובה היא כן. גרמניה היא מדינה חזקה, יציבה, עם מוסדות חזקים וכלכלה מהטובות בעולם. לכן משתלם להשקיע בה, בוודאי אם בוחנים את מה שיש לה להציע לעומת מדינות אחרות ואם מסתכלים על הטווח הרחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן