האם זה באמת יקרה? דרעי באשקלון: אשקלון תכלל באזור עוטף עזה ותזכה לכל ההטבות

פוליטיקאים רבים מגיעים היום לאשקלון לפגישות עבודה על רקע ההסלמה משעות הבוקר המוקדמות.

משעות הבוקר ביקרו בחמ"ל העירוני מפקד מרחב לכיש במשטרה, נצ"מ שמעון נחמני, מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי, מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"מ יוסי כהן וחבר הכנסת, ניר ברקת.

ברקת שיבח את פעילות הרשות, הביע את התרשמותו מניהולו של ראש העיר את סבב ההסלמה וחיזק את ידי התושבים. "צה"ל נשען על העורף של המדינה. ככל שתהיו חזקים יותר, ככה נצליח טוב יותר", אמר.

נחמני הדגיש את שיתוף הפעולה החשוב המתקיים בין המשטרה לעירייה ומאפשר למעשה מתן מענה מקצועי, מהיר ויעיל בשעות כאלו.

כהן ציין את חשיבות השמירה על הנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים ואת המשך הקשר החיוני בין כלל גורמי החירום.

ראש העיר הודה להם על הביקור והוסיף: "משעות הבוקר המוקדמות אנחנו במצב חירום ופועלים בקצב מהיר על מנת לתת מענה לכל פנייה, פתחנו מקלטים ציבוריים ואנחנו פותחים גם מקלטים משותפים במידת הצורך.

אנחנו נערכים לחלוקת מזרנים ולפעילות הפגה ככל שהמצב הזה יימשך. אני רוצה לשוב ולבקש מהתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף, להיצמד אליהן ולא לקחת סיכונים מיותרים. אנחנו ערוכים לכל מצב".

ניר ברקת, מיריי אלטיט ותומר גלאם, צילום: דוברות עיריית אשקלון

 

השר דרעי שהגיע בשעה 14:00 לחפ"ק העירייה אמר היום בפגישת עבודה עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם:

" הגעתי עם ראשי שני המשרדים שלי לאשקלון, כי אשקלון לא נכללת באזור עוטף עזה ולא זוכה להטבות למרות שהיא סובלת מירי בכל סבב ביטחוני.

אני רוצה לבשר לכם כי החלטנו לתקן את החוק כדי להכניס את אשקלון לחוק הרשות לפיתוח הנגב וזה אומר שהמדינה מגדירה אותה כחלק מהעוטף ואשקלון תזכה בכל ההטבות שזוכים יישובים. יוקם מרכז חוסן באשקלון כמו בכל יישובי העוטף "

שר הפנים וחבר הקבינט אריה דרעי, סגן שר האוצר, איציק כהן, מנכל משרד הפנים, מרדכי כהן ומנכל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל וראשי משרדיהם, בישיבת עבודה בעקבות ההסלמה הביטחונית, עם סגן ראש עיריית אשקלון הרב יעקב אביטן, יו"ר איחוד הצלה אשקלון הרב שמעון לוגסי, רמי טל וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם בחפק העירוני באשקלון. צילום: יח"צ
סופה ביילין, סנ"צ משה לוי, מרקו סויסה, קב"ט העירייה ארז שטרית, קב"ט העירייה לשעבר יוסי גרינפלד, תומר גלאם, ממ"ר לכיש נצ"מ שמעון נחמני. צילום: דוברות עיריית אשקלון
מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"מ יוסי כהן, אליהו ברדה ותומר גלאם, מיריי אלטיט בחפ"ק. צילום: דוברות עיריית אשקלון

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן