האירוע החריג הערב בשכונה השקטה נאות אשקלון: כל הפרטים שניתן לומר בשלב זה

סמוך לשעה 21:45 הערב הגיעו גברים לדירת מגורים בשכונת נאות אשקלון, תוך זמן קצר הם יצאו מהדירה לאחר שפגעו באורח בינוני עד קשה בשלושה אשקלונים בשנות ה 20-30 לחייהם.

כוחות הצלה רבים זרמו לזירת האירוע בעקבות הדיווח על הדקירות כשתחילה עדיין לא היה ברור מה הרקע לאירוע, אולם עם הגעת כוחות המשטרה למקום התברר כי מדובר באירוע על רקע פלילי, ולחוקרים המעורבים בפרשה כבר יש קצה חוט שיוביל אותם לכנופיית הפשע שהאנשים העומדים בראשה שלחו את התוקפים.

התוקפים אמנם נמלטו, אך כאמור למשטרה יש קצה חוט לגבי מי הם הגורמים והנושא כעת נמצא בחקירה ראשונית ומהמשטרה נמסר באופן רשמי כי: " מתחקור ראשוני של כוחות המשטרה שהגיעו לבית ברחוב האיילה, עולה החשד לאירוע אלימות ודקירות, בו נפצעו 3 צעירים בני אותה משפחה, לאחר שעפ"י החשד התפתח עימות בינם לבין חשודים אחרים שהגיעו לביתם, ונמלטו מהמקום.

כוחות משטרה גדולים פתחו בחקירה וחיפושים אחר החשודים המעורבים.

3 הפצועים פונו ע"י מד"א במצב בינוני – קשה".

החקירה שתוטל על ימ"ר לכיש כאמור החלה אך חובשי מגן דוד אדום שהגיעו לזירת האירוע לא ישכחו בזמן הקרוב את מה שראו במקום, והפאראמדיקים של מד"א רוית מרטינז וישראל לוגסי שהוזנקו לזירה סיפרו: "מדובר בזירת ארוע קשה, ראינו שלושה גברים בשנות העשרים עם פציעות חודרות, אחד היה בהכרה מעורפלת והשניים האחרים בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול, כשמצבם של 2 קשה ויציב, והשלישי במצב בינוני. "

שלושת הקורבנות פונו למרכז הרפואי ברזילי, שם כבר אופטימיים יותר לגבי מצבם, ומדוברות המרכז נמסר: " למרכז הרפואי ברזילי הובאו שלושה פצועי דקירה . מצבם בינוני".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן