האופוזיציה לממונה על המחוז הדרומי במשרד הפנים: להורות להנהלת העירייה לזמן ישיבת מועצה. עיריית אשקלון: תשובה תימסר לה ולחברי המועצה

לפי 12 ימים פנו חברי האופוזיציה לראש העיר בפועל אותו הם מכנים ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, במטרה שיזמן ישיבת מועצה שלא מן המניין לאחר שהשיגו את כמות החתימות הדרושות לכינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין על מנת לדון במספר נושאים שעשויים להביא תועלת לעיר לטענתם.

לאחר שעברו עשרה ימים מפנייתם ולא קיבלו מענה, החליטו באופוזיציה להתקדם צעד אחד נוסף בדרך לקיום ישיבת המועצה שלא מן המניין ופנו לממונה על המחוז הדרומי במשרד הפנים, במטרה שהיא תדרוש מהעירייה את קיום הישיבה לפי דרישתם, ועוד הוסיפו שמבחינתם מדובר במיצוי הליכים טרם נקיטת פעולה משפטית בנושא.

 

בין היתר כתבו חברי האופוזוציה במכתב שנחתם על ידי חבר מועצת העיר שלמה כהן: " אין זו הפעם הראשונה שבה הנהלת העיר הנוכחית מרשה לעצמה לעשות פלסתר את דרישות החוק ובכך לחקות את מנהגי שלטונו של ראש העיר המושעה מר איתמר שמעוני שהביאו את מצב העיר אל עברי פי פחת.

לפיכך, הינך מתבקשת לפעול בהתאם לסמכותך על פי סעיף 141 (א) פקודת העיריות [נוסח חדש], ולדרוש מהם בצו למלא את החובה ולכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין תוך 24 שעות מקבלת מכתבך."

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " תשובה תינתן למשרד הפנים ולחברי המועצה. "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן