ד"ר איב לוגסי אקיאן מזהירה ומבקשת: אל תצאו מהבית! וגם – הזוי!!! תושב אשקלון היה בסביבת 3 חולי קורונה בהזדמנויות שונות!

ד"ר איב לוגסי אקיאן, ביתם של זיוה וד"ר חיים לוגסי מאשקלון וכיום רופאה מוערכת בוולפסון בזכות עצמה הוציאה הודעה לחבריה עם בקשה חמה ואזהרה שלא לצאת החוצה שלא לצורך.

בהודעתה כתבה ד"ר לוגסי אקיאן:

" חישוב קצר ופשוט:

היום חצינו את אלף החולים בקורונה, מתוכם 18 במצב קשה, ועוד 30 במצב בינוני. (ביחד זה 48, נעגל ל50, כי עד שההודעה הזו תגיע אליך ,בטח יהיו עוד 2)

בישראל יש 300 מיטות טיפול נמרץ. מתוכן כבר יש המון מיטות תפוסות, כי מה לעשות, יש עוד מחלות חוץ מקורונה.

מספר החולים מכפיל את עצמו מדי 3 ימים. בחישוב גס, בעוד 18 ימים נגיע ל6,000 חולים. וכשנגיע לזה-כל מיטות הטיפול נמרץ יהיו תפוסות!!!!!

בקיצור, בעוד 18 ימים, נתחיל לראות אותנו, הרופאים, נאלצים להחליט מי יחייה ומי ימות, כמו באיטליה ( ידעתם שמי שמעל גיל 60- לא מונשם, כי הוא "מבוגר". בן 60!!!! )

ד"ר לוגסי אקיאן עם אמצעי המיגון בקבלת מטופלים

אז יש כאלה שיגידו-"כן, אבל הביאו עוד מכונות הנשמה…..". למי שלא עבד במערכת הבריאות- כדי לתפעל מכונת הנשמה צריך אנשי צוות טיפול נמרץ מיומנים…..שאין לנו הרבה כאלה בארץ! למעשה, יש ממש מעט!! (איזה כיף להיות מונשם במיסדרון, אה? נשמע מגניב. שווה את היציאה מהבית אתמול, נכון?)

בקיצור, פשוט תישארו בבית. תפסיקו לצאת. זאת מחלה סופר מדבקת, ומסוכנת. תפסיקו לסכן אתכם, את ההורים שלכם ואת הצוות הרפואי!

מדובר במוות בייסורים קשים, האדם רעב לאויר ולא ניתן לעשות כלום כדי לעזור לו! אההה, וגם צעירים מתים מזה! לא מפרסמים מה קרה בסין, אבל גם אנשים צעירים ובריאים מתו! אנחנו לא חסינים מהווירוס הקטלני הזה.

פשוט תישארו בבית, מקווה שהפנמתם. בריאות שלמה לכולם, נשיקה כל שעה וחיבוק כל שעתיים כשהמגפה תחלוף.
רופאת ילדים שאכפת לה. "

שומרים על המשפחה בבית. ד"ר אורי וד"ר איב אקיאן ובנותיהן אורי וגילי

ונושא טיפה שונה, תושב העיר בשנות השלושים לחייו, גילה לאחרונה במספר הזדמנויות כי שהה בסביבת חולי קורונה, רק שגילה את זה מאוחר מידי.

תחילה, התושב, אוהב קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב, ישב ביציע בזמן המשחק מול הקבוצה המקומית הפועל תל אביב.

כעבור תשעה ימים, התפרסם שחולה קורונה ישב ביציע יחד עם בנו, וחבריו לעבודה דרשו ממנו שיעזוב את המקום ברגע שנודע להם שהוא הלך למשחק.

כעבור זמן רב יצאו הנחיות חדשות שהבהירו שמדובר במספר שורות בלבד ולא בכל היציע, כפי שפורסם תחילה, אך ו' כבר היה בהלם.

כאילו שלא די בזה, בשבוע שעבר פורסם שחולת קורונה מאשקלון ביקרה בסניף הסופר פארם בקניון גירון בפורים. התושב שבדק במערכת היישומון פאנגו את היום והשעה בהם ביקר בסופר פארם, נדהם לגלות שהיה בסניף בזמן בו נכחה גם חולת הקורונה.

ניסיונתיו להבין מה עליו לעשות עלו בתוהו, והיום, לקראת הערב, התברר לו שבבניין בו הוא מתגורר יש ככל הנראה דיירת חולת קורונה, דבר אותו הוא טרם הספיק לוודא.

אז אם חשבתם שאצלכם מתוח, תחשבו מה עובר עליו ( ועל החברים שלו…. )

האתר שהקימו במשרד הבריאות לדיווח על חולי הקורונה. צילום מסך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן