דרמה בגן ילדים באשקלון: " פועל ערבי הוציא נשק ודרך אותו מול הילדים "

גן ומעונות עמק האלה, אשקלון. צילום: אדי ישראל, דוברות עיריית אשקלון

אמהות לילדים קטנים במתחם בו יש גני ילדים ומעונות באשקלון נדהמו הבוקר כשמול עיניהם ועיני ילדיהם פועל ערבי דרך נשק, ממש בכניסה לגן.

האירוע כולו מתרחש בכניסה לגן, כשאל כוך האשפה הגיעו הבוקר פועלים בטנדר לבן עם לוגו של עיריית אשקלון. לאחר שהפועלים ניקו את הכוך, אמהות נדהמו לראות את אחד הפועלים מוציא אקדח ומכוון אותו לעבר חברו כשהשניים צוחקים.

אחת האמהות שראו את המחזה כשברכבה יש ילדים קטנים נבהלה והערבי התחיל לצחוק על האישה המבוהלת, תוך שאמהות מתקשרות לגורמי ביטחון על מנת שיגיעו במהירות להגיש סיוע לאמהות.

לאחר שהן דיברו עם העירייה, התדהמה אחזה בהן כשהתברר להם שהעירייה מתנערת מאחריות ונאמר להן שמדובר בעובדי קבלן שלא נמצאים תחת אחריות העירייה אלא רק נותנים שירות ומקבלים רכב עם לוגו של עיריית אשקלון.

אחת האמהות סיפרה: " נבהלתי לחלוטין, יש במקום 6 כיתות מעון ועוד שלושה גני ילדים. חניתי את הרכב בחנית נכים שקרובה לגן ואז ראיתי את אחד הפועלים מוציא את הזבל לרחבה והשני היה עם אקדח שחור ביד. ניסיתי להבין במה מדובר ואז אני רואה את הערבי דורך את הנשק מסתכל אלי ומתחיל לצחוק. אחרי שראה שאני מרימה טלפון להזעיק עזרה הוא שבר אותו מול עיני והראה לי שזה צעצוע.

אם הייתי דורסת אותו כי לא הבנתי שזה צעצוע, לא מבינה למה מעסיקים ליד גני ילדים עובדים זרים. אם נוספת שדיברתי איתה אמרה שבכלל לא קלטה שמדובר בצעצוע. עכשיו הם עושים את זה בצחוק , מה יקרה בפעם הבאה? אתה גם רואה את הרעל בעיניים. היום זה נשק צעצוע מה יהיה מחר? איך אחרי חצי שנה שאנחנו מנסים לנהל שגרה איך זה שאין לנו ביטחון ואין כאן רכבי ביטחון ברחבי העיר.

המקרה שהיה בגן יבנה לא צלצל כאן לאף אחד בפעמון ואמר לו תתחיל לשים לב? האמהות האחרות היו בטוחות שמדובר בנשק אמיתי. אני חושבת שחוסר אחריות וחוסר נטילת אחריות מוחלטת של העירייה וכנראה שעד שיעשו משהו לא יזוז כאן כלום. אני בדרך כלל בן אדם הכי אופטימי שמנסה לא לתת לזה לנהל את החיים אבל הסיטואציה שהיתה הבוקר היא מסוכנת. כולי רועדת עד עכשיו ובהלם שהעירייה לא עושה כלום למרות שמדובר ברכב עם לוגו של העירייה ופועלים שזכו במכרז שלה".

גן ומעונות עמק האלה, אשקלון. צילום: אדי ישראל, דוברות עיריית אשקלון
גן ומעונות עמק האלה, אשקלון. צילום: אדי ישראל, דוברות עיריית אשקלון

נשיא איראן בפוסט מפתיע בעברית ותגובת ביטוח לאומי לסרטון ההאקרים – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן