דרך הסילון במבצע לטסים לאומן: החל מ-900 דולר לטיסה הלוך ושוב במטוס ייעודי לקבוצות

דרך הסילון במבצע לטסים לאומן: החל מ-900 דולר לטיסה הלוך ושוב במטוס ייעודי לקבוצות

ערן דובדבני, מנכ"ל דרך הסילון: "יש לקוחות שטסים במטוסים פרטיים בעלות של 50 אלף דולר לטיסה למטוס של 8 נוסעים, אך אנו מודעים לביקוש הרב ומתכוונים להיענות לו גם באמצעות אפשרות למטוסים גדולים יותר לקבוצות גדולות"

כבכל שנה, אומן באוקראינה היא אחד היעדים המבוקשים ביותר, במיוחד בתקופת ראש השנה, רק בתקופה זו טסים מישראל עשרות אלפי ישראלים שמבקרים בקברו של הרבי נחמן מברסלב שנמצא בעיר אומן שבאוקראינה.

דרך הסילון המתמחה בטיסות פרטיות וטיסות בהזמנה מיוחדת. מאפשרת לטסים לבקר באומן טיסות מיוחדות לקישינב – מולדובה. הטיסות הן בהזמנה מיוחדת ולכן ניתן לקבוע בהן את זמני ההמראות מישראל ומקישינב, בהתאם ללוח הזמנים של שדות התעופה. הטיסות הן בהזמנה לקבוצות סגורות בלבד ולא מיועדות להזמנה עבור לקוחות פרטיים.

ערן דובדבני, מנכ"ל החברה מסביר כי "המרחב האווירי של אוקראינה עדיין סגור לצערנו, בשל המלחמה עם רוסיה. למרות זאת, לאור הביקוש, ניתן לבצע נחיתה בנמל התעופה קישינב שבמולדובה המרוחק שעות ספורות של נסיעה באוטובוס לאומן.

צילום: אילן צפלסקי

נכון להיום, אנחנו מציעים מספר מטוסים בהרכבי נוסעים שונים, בהתאם לדרישות. טיסה הלוך לקישינב תעלה במטוס בהזמנה מיוחדת כ-900 דולר לכרטיס הלוך ושוב, זאת במידה ומדובר בקבוצה של 180 נוסעים שתטוס במטוס אחד.

אפשרות נוספת ויקרה משמעותית היא מטוס פרטי של 8 נוסעים ישירות לקישינב בעלות של כ-50 אלף דולר, הלוך וחזור. במקרה הזה, הנוסעים יקבלו טיפול VIP, יוכלו להשתמש בטרקלינים בשני שדות התעופה וידאגו להם לבידוק והעברות שחוסכים זמן יקר.

דובדבני הרחיב ואמר: "כבכל שנה, תקופת ראש השנה היא תקופת שיא של ביקוש לטסים לאומן ולסביבה שלה, על מנת לבקר את הקבר של הרבי נחמן מברסלב. אנחנו בדרך הסילון נערכנו מבעוד מועד על מנת לתת מענה גם לאלה שמעוניינים לטוס ברמה גבוהה יותר מצ'רטר רגיל.

התבקשנו במקביל מלקוחות שונים לקיים טיסות חד יומיות – כלומר טיסות שבהן ניתן לבקר בקבר ולחזור בטיסה, עוד באותו היום. ככל שיקדימו לבצע הזמנה, כך נוכל להיענות ליותר דרישות מצד הלקוחות ולנהל לו"ז גמיש ככל האפשר בהתאם לדרישות הטסים לאומן.

ישנם מטוסים בגדלים שונים שניתן לעשות בהם שימוש בהתאם לצורך, קבוצות של לקוחות שיפנו אלינו יקבלו מענה לכל גודל של קבוצה."

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן