חלל נוסף מהעיר אשקלון: סמל דניאל אביב חיים סופר הי"ד

סמל דניאל אביב חיים סופר הי"ד, צילום: דו"צ

חלל נוסף מאשקלון: דניאל חיים סופר הי"ד

המלחמה בצפון ממשיכה לגבות קורבנות, הפעם כתב"מ שפגע בריכוז חיילים באחד מהמוצבים בצפון הארץ ופצע חיילים רבים בדרגות פציעה שונות ביום הראשון של ראש השנה.

אחד החיילים, סמל דניאל אביב חיים סופר הי"ד לא שרד את הפציעה ובמהלך החג משפחתו קיבלה את ההודעה על נפילתו בקרב של בנם שאמור היה לצאת בקרוב לקורס קציני קשר. מדו"צ נמסר: " סמל דניאל אביב חיים סופר מאשקלון, חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים בגדוד 13, חטיבת גולני, נפל בלחימה בצפון, בן 19 בנופלו.

הודעה נמסרה למשפחתו. הועלה מדרגת רב"ט לדרגת סמל לאחר מותו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

בוגר בית הספר מדעים, הותיר אחריו הורים, אח ו2 אחיות

עם צאת השבת יצאה הודעה מעיריית אשקלון בה נכתב: " ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, ספד לבן העיר, סמל דניאל אביב חיים סופר ז״ל, שנפל בלחימה בצפון:

״אשקלון אבלה וכואבת את נפילתו של בן העיר, סמל דניאל אביב חיים סופר ז״ל, בלחימה בצפון. סופר היה חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר״גים בגדוד 13 בחטיבת גולני, בן 19 בנופלו.

״תנחומים מעומק הלב להוריו ולמשפחתו היקרה. עיריית אשקלון תעמיד לרשותם את כל הסיוע הנדרש בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו.

יהי זכרך ברוך, גיבור.״

דניאל ז"ל, בוגר בית הספר מדעים באשקלון, הותיר אחריו הורים, אח ו2 אחיות. עיריית אשקלון, באמצעות מינהל הרווחה והשירותים החברתיים עומדים לרשות המשפחה מרגע ההודעה ומלווים אותם בשעתם הקשה. פרטים לגבי ההלוויה יימסרו בהמשך".

סמל דניאל אביב חיים סופר הי"ד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן