דיון ציבורי ביום רביעי בנוגע לאסדת תמר מול חוף הים באשקלון

המשרד להגנת הסביבה מקיים דיון ציבורי בנושא טיוטת היתר הפליטה לאסדת תמר באיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

המשרד להגנת הסביבה מקיים דיון ציבורי בנושא טיוטת היתר הפליטה לאסדת תמר באיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

מיטל אמיתי, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון: "אני מברכת על קיום הדיון הציבורי כחלק מקידום השקיפות הציבורית בנושאי איכות הסביבה, וקוראת לציבור לקחת חלק בתהליך, להגיע ולהשמיע את דעתו"

המשרד להגנת הסביבה יקיים ביום רביעי הקרוב דיון ציבורי בנושא טיוטת היתר הפליטה לאסדת תמר במשרדי איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון.

לאחרונה פרסם המשרד להגנת הסביבה להערות הציבור את טיוטת היתר הפליטה לאוויר של אסדת הגז הטבעי תמר, זאת לפי הוראות חוק אוויר נקי.

יצוין כי קידום אספקת גז טבעי למדינת ישראל מאפשר את הפחתת השימוש בדלקים הפוסיליים המזהמים ביותר – פחם בתחנות הכוח ומזוט וסולר בתעשייה. יחד עם זאת, הפעלת אסדת תמר, הממוקמת מול חופי אשקלון, כרוכה בסיכונים סביבתיים שונים.

לשם כך, על פי חוק אוויר נקי קבע המשרד להגנת הסביבה בטיוטת היתר פליטה שפורסמה להערות הציבור, את הדרישות למניעת פליטת המזהמים לאוויר וגם הזמין את הציבור להציג את הערותיו לטיוטת היתר הפליטה שפורסמה.

במהלך הדיון יתאפשר לציבור להשמיע ולפרט את עמדתו לטיוטת היתר הפליטה לאסדה ואף לשמוע את ההתייחסות המקצועית של המשרד להגנת הסביבה לנושא.

מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון מיטל אמיתי מסרה כי היא מברכת על קיום הדיון הציבורי כחלק מהשקיפות הציבורית הנדרשת בפעילות תעשייתית הכרוכה בסיכונים סביבתיים, וקראה לכל תושב שיש לו הערה מקצועית ואו שאלה להגיע לדיון, להשמיע את עמדתו ולקבל מענה לשאלתו.

הדיון הציבורי ייערך ביום רביעי, 21 באוגוסט בין השעות 18:00-20:00 במשרדי איגוד ערים נפת אשקלון, רחוב עליית הנוער 2 אשקלון, במעמד בכירי המשרד להגנת הסביבה, נציגי איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, רשויות מקומיות החברות באיגוד ואנשי מקצוע נוספים.

מיטל אמיתי, מנכ"ל איגוד ערים לסביבה אשקלון. צילום: איגוד ערים לסביבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן